Gå til innhold

Hva ville du gitt for malerjobb?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Hei! En kamerat av meg (som er utdanna maler, (men jobber som noe annet nå) skal male taket til mormoren min. Taket er ca. 40 kvm.

Spurte hvor mye han ville ha for det, men han mente vi måtte komme med forslag. Hva mener dere? Dette er en vennetjensete, men allikevel en møkkajobb. Jeg skal være med å handle inn maling osv, og skal være der da han gjør jobben og hjelpe til det jeg kan.

Skal male to strøk. Ville ha en med erfaring til å gjøre det, siden hun har en tapet man absolut ikke kan søle på.

Bør vi avtale en sum på forhånd eller timesbetaling? Er jo som sagt en slitsom jobb, men han tar det fort.

Hva er grei pris for denne jobben? Mat og drikke får han mens han holder på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117028-hva-ville-du-gitt-for-malerjobb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

500? Det er en møkkajobb,har gjort det selv her hjemme. Men for en som er dreven går det jo fort.

Vel! ; ) Var litt forskjell her.. 500 og 1500,-

verken mormor eller jge vet hva som er "vanlig" å ta for en sånn jobb. Og han som skal male sier vi må komme med forslag. Synes det er for gæli hvis hun må betale det en vanlig maler hadde tatt. Dette er jo en tjeneste som han skal få litt for slitet..

Vel, er det en kamerat synes jeg ikke han burde ta noe for det. Han må jo heller si hva han ser for seg av betaling, så kan dere heller se det an.

Kikket litt for raskt på det. Siden det er mormoren din, kan han godt få litt for det ja. Dere holder maling.... 500,- i arbeidspenger er sikkert greit nok. Han bruker sikkert ikke lange tiden.

Annonse

Vel! ; ) Var litt forskjell her.. 500 og 1500,-

verken mormor eller jge vet hva som er "vanlig" å ta for en sånn jobb. Og han som skal male sier vi må komme med forslag. Synes det er for gæli hvis hun må betale det en vanlig maler hadde tatt. Dette er jo en tjeneste som han skal få litt for slitet..