pus Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Hei Jeg har nå fått meg trimsykkel :-)) Planen er å bruke den hver morgen FØR frokost, for jeg fikk vite her inne at det resulterer i at man begynner å forbrenne av fettet med en gang, altså ikke en omvei innom mat-energi-innholdet først - stemmer ikke dette ?? Sykkelen har en computer som viser status på forskjellige ting, bla kaloriforbrenning, jeg lurer da på : hvor mye 100 brente kalorierer tilsvarer i vekttap ??? Og, hvor høy puls bør jeg ha for å forbrenne best/maks ? Jeg rekker å trene 30-40 minutter, er dette for lite ? Jeg spiser en banan umiddelbart etterpå for å få i meg karbohydrater ellers føler jeg meg uvel, er dette dumt i forhold til at jeg vil fort ned i vekt ? Hvor lenge etter en økt forbrenner jeg bra ? Håper på mange "proffe" svar :-)) Klemmers fra treningsklar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Tips til deg er å lese på SATSs sine hjemmesider.. Under temaartikler finner du masse nyttige tips. Se under myte 4 her.... http://www.sats.com/no/temaer_no/temaarchive_no/temaer_myter_om_trening_og_fettforbrenning_no.htm Du SKAL spie før du trener, aldri tren på helt tom mage! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andungen Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Selv trener jeg en time før frokost hver morgen. Såkalt moderat fart er vel det beste, dvs. 65-80% av makspuls(220 minus alder). Tror jeg ville vente med den banana til senere dersom hovedpoenget er å forbrenne fett og ikke bygge opp muskler. Kroppen fortsetter å forbrenne etter trening, og dersom du dytter inn raske karbohydrater..vil du da forbrenne disse istedet for fett. Jeg venter iallefall en time etter trening. Men det er sikkert andre som er uenig i dette. Når det gjelder sykkelcomputeren ville jeg nok ikke stolt helt på denne. Invester heller i ei pulsklokke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.