Gå til innhold

Hvor ofte dusjer du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hver morgen, men ikke håret. Det tar jeg hver tredje dag. Hvis jeg ikke dusjer føler jeg meg ikke særlig fresh. I tillegg er jeg avhengig av å dusje meg nedentil en ekstra gang om kvelden før jeg hopper i senga med mannen min. Han er heldigvis like nøye med å vaske seg :)

Dusjer hver morgen når jeg står opp, men det hender jeg lar vær å vaske håret hvis jeg har dårlig tid og morra-sveisen ikke er alt for gæren.

Ellers dusjer jeg på ettermiddagen 2-3 dager i uka i tillegg, etter trening.

Svetter litt om natta, og orker ikke å kle på meg rene klær når kroppen er sånn halvsvett.

Gjest vaskedamen

Jobber du i grisebingen du da? ; ) Siden du er full av møkk når du kommer hjem mener jeg! Du høres nesten litt hysterisk ut når det gjelder hygiene.

Håret mitt er ikke møkkete etter en dag uten vask! All verden.. Hvordan skulle det bli det?

Du ødelegger kroppens eget "rensesysten" når du vaker deg for mye. Det SKAL være et tynt fettlag på huden, dusjer man hevr dag vasker man dette bort og får tørr hud. Samme gjeler hodebunnen. Dessuten blir folk som aldri får en bakterie på seg fortere syke fordi kroppen ikke er vant til å drepe "slemme" bakterier. Man skal ikke være anti-baktriell. Det er mange bakterier man trenger.

Sover som en stein jeg når jeg legger meg om kvelden. Vasker ansikt, hender og pusser tenner. Har jeg svetta tar jg en kjapp dusj, men vasker da ikke håret.

Nei du blir ikke gammal med det hysteriet der! ; ) Har du unger? (Du kan vel ikke ha det, for da hadde du ikke hatt tid til å skrive her, du hadde ikke hatt tid til annet enn å knikke og knukke på dem! ; )

Å joda jeg har både fam. og jobb. Du har kanskje hørt om folk som jobber i turnus????? Du dusjer om morgenen, jeg om kvelden!!!! Selv om jeg ikke trenger å unnskylde meg til deg, vil jeg bare du skal vite at jeg aldri har hatt så mye som omgangssyke engang!! Det er nok fordi jeg er rensligere enn de fleste.....

Nei, go natt, nå hopper jeg i dusjen!!!!

Annonse

Gjest hybelkaninenes dronning

Å joda jeg har både fam. og jobb. Du har kanskje hørt om folk som jobber i turnus????? Du dusjer om morgenen, jeg om kvelden!!!! Selv om jeg ikke trenger å unnskylde meg til deg, vil jeg bare du skal vite at jeg aldri har hatt så mye som omgangssyke engang!! Det er nok fordi jeg er rensligere enn de fleste.....

Nei, go natt, nå hopper jeg i dusjen!!!!

Nå er det jo faktisk slik at jo renere huset er, jo dårligere immunforsvar utvikler ungene. Så man behøver ikke nødvendigvis å se på sin (over)renslighet som en dyd.

Men, hei, vi er forskjellige, og det er jo det som gjør livet spennende!

Etter behov. Noen ganger daglig, andre ganger kan det fort gå tre-fire dager før jeg dusjer. Ser ikke poenget i å dusje hver dag hvis en ikke har gjort noe sånn at en er blitt svett. Har så langt hår at jeg gidder ikke dusje bare for å vaske håret. Men understellet tar jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...