Gjest hegeme Skrevet 22. august 2003 Skrevet 22. august 2003 på homeparty? Nå tenker jeg på sånt som ikke kan fåes på homeparties i dag. Jeg er i ferd med å starte et firma som baserer på homeparties og ønsker å få ønsker fra dere der ute om hva dere synes mangler, slik at jeg eventuelt kan plusse det på. 0 Siter
Gjest noe til oppbevaring Skrevet 22. august 2003 Skrevet 22. august 2003 Hva med oppbevaringsting? Nyttige, ikke noe dill dall. 0 Siter
UHU Skrevet 22. august 2003 Skrevet 22. august 2003 Er ikke glad i homeparty-konseptet, så jeg styrer helst unna. 0 Siter
Moraki Skrevet 22. august 2003 Skrevet 22. august 2003 Billige ting fra østen. Eller billige matvarer importert fra mange forskjellige land? Helst vodka :-) Det er nok lurt å tenke på ting som oppbevaringsutstyr (som allerede nevnt ovenfor) eller gardiner, duker, julepynt ved juletider, påsketing ved påsketider osv.. Kanskje barneklær? Nei altså jeg vet ikke jeg.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.