Gå til innhold

Klipper og farger du håret selv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

laguna1365380434

Hvordan gjør du det med bakhue?

Nei, det ville ikke ramle meg inn i halvfylla å klippe eget hår..(jeg gjorde meg nok erfaringer med det når jeg var sånn 12ish..;))

Jeg klipper innimellom veninner og typen og litt sånn, men ikke selv.

Farge, derimot går fint.:o)

Jeg klipper litt av panneluggen om det tar litt lang tid før jeg kommer meg til frisør. Farge håret har jeg kun gjort en gang og det var sist jeg var hos frisør. Da syntes jeg det var vel mange sølvtråder i det mørke håret mitt. Kommer til å fortsette å gjøre det hos frisør. Det er ikke så dyrt hos henne som jeg går hos.

Hvordan gjør du det med bakhue?

Nei, det ville ikke ramle meg inn i halvfylla å klippe eget hår..(jeg gjorde meg nok erfaringer med det når jeg var sånn 12ish..;))

Jeg klipper innimellom veninner og typen og litt sånn, men ikke selv.

Farge, derimot går fint.:o)

Klipper ikke så mye bak, men når jeg har gjort det så har jeg holdt et speil med venstre og klipt med høyre.. (Trygt!)

De som er i nærheten får i oppgave å rette på det verste.

Jeg har skulderlangt hår og har bare klipt det som går inntil ansiktet i dag. Resten må jeg vente med til jeg får pæng.

Annonse

Farger ikke håret, klippen tar frisøren seg av.

Dog hender det at jeg stusser luggen litt selv.

Da jeg hadde lugg pleide jeg også å stusse den selv, men sluttet da jeg stadig fikk følgende kommentar da jeg omsider kom til frisøren:"Jasså, du har klippet luggen selv, ser jeg?"

Da jeg hadde lugg pleide jeg også å stusse den selv, men sluttet da jeg stadig fikk følgende kommentar da jeg omsider kom til frisøren:"Jasså, du har klippet luggen selv, ser jeg?"

Luggen klipper jeg også selv. Opplyser alltid frisøren om det, men det trenger jeg visst ikke. "den er skjev og ujevn, luggen din", sier de med et lite sleskt smil ;o)

Annonse

vil bli borte

Kan ikke klippe helt selv. Håret mitt er for krøllete, langt og kjukt til det.

Klipper meg hos lærlig to ganger i året 240kr pr. klipp.

Ellers klipper Mamma meg når jeg er hjemme på ferie.

De to gangene i året der jeg klipper hos lærlig så er det for å rette opp det som har blitt litt skjevt etter at Mamma klipte

*Hihi* Høres kjent ut, ja. :o) Menjeg er bare hos frisøren en gang eller to i året.

Ja det gjør jeg, klippet og bleket det senest i dag, og er sååå fornøyd! Har vært hos frisøren en gang i mitt liv, da var jeg 8 - 9 år og var med søsteren min. Moren min er frisør og klippet meg til jeg ble "gammel nok" til å gjøre det selv.

Har nok spart masse kroner på å gjøre det selv. Klipper også mannen min :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...