Gå til innhold

Hva er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er svimmel, småkvalm og mensen er to dager forsinket... Hmm... Jeg vil IKKE være gravid.

Skrevet

Så bruk prevensjon da, for f***! Herregud hvor dum enkelte er!

Skrevet

Har faktisk brukt prevensjon. Ikke si ting du ikke vet noen ting om!

Skrevet

Har faktisk brukt prevensjon. Ikke si ting du ikke vet noen ting om!

Om du har brukt prevensjon, skjønner jeg ikke engstelsen din.

Skrevet

Har ingen fortalt deg, Novo, at ingen prevensjon er 100% sikker?

mememe:

Det _kan_ være så enkelt som stress!

Skrevet

Har ingen fortalt deg, Novo, at ingen prevensjon er 100% sikker?

mememe:

Det _kan_ være så enkelt som stress!

Takk.. Ja, kanskje. Blir litt bekymret da, men..

Skrevet

Mener du at det ikke går an å bli gravid med prev? Eller er det bare den "samvittigheta" du sikter til?

Skrevet

Kjøp gravi-test på apoteket. Det er jo typiske graviditets-symptomer du har da, selv om det også kan være andre ting.

Skrevet

Høres ut som om du er i ferd med å få mensen...?

Skrevet

Si meg - hvor var du da de lærte bort om prevansjon på skolen?

INGEN prevansjon er 100% sikker, og det finnes en rekke forskjellige faktorer som spiller inn på sikkerheten til de ulike prevansjonstypene.

Så før du lærer deg litt mer om dette, så bør du holde deg langt unna alt som har med sex å gjøre.....

Skrevet

Si meg - hvor var du da de lærte bort om prevansjon på skolen?

INGEN prevansjon er 100% sikker, og det finnes en rekke forskjellige faktorer som spiller inn på sikkerheten til de ulike prevansjonstypene.

Så før du lærer deg litt mer om dette, så bør du holde deg langt unna alt som har med sex å gjøre.....

Om man tar f.eks. p-pillene til et fast tidspunkt hver dag, er det 99% sikkert. Men mememe har vel gjerne tatt piller når det passet for henne og håpet på det beste.

Skrevet

Kjøp gravi-test på apoteket. Det er jo typiske graviditets-symptomer du har da, selv om det også kan være andre ting.

Hva er gravi-test? Har hørt om graviditetstest, men...

Skrevet

Hva er gravi-test? Har hørt om graviditetstest, men...

Gravi-test er bare et forenkla ord for graviditets-test.

:)

Lykke til...

Skrevet

Om man tar f.eks. p-pillene til et fast tidspunkt hver dag, er det 99% sikkert. Men mememe har vel gjerne tatt piller når det passet for henne og håpet på det beste.

99 % betyr 1 % sjanse for graviditet.

Det er VESENTLIG større sjanse for en uønsket graviditet enn for å vinne full pott i lotto.

Likevel er det noen som vinner full pott i lotto hver uke.

Hvorfor er du så krass mot noen som bare spør om råd, og som du ikke aner har gjort noe "dumt"?

Hvis du er ute etter å "ta" noen, så kanskje du kunne ha vett og medfølelse nok til å gjøre det mot noen som ikke sliter med et problem som du så absolutt må rakke ned vedkommende for.

Vær klar over at når du skrev "Herregud hvor dum enkelte er!" så beskrev du deg selv i vesentlig større grad enn mememe.....

Skrevet

Høres ut som om du er i ferd med å få mensen...?

*gliser*

Skrevet

Det er VESENTLIG større sjanse for en uønsket graviditet enn for å vinne full pott i lotto.

Hvorfor er du så krass mot noen som bare spør om råd, og som du ikke aner har gjort noe "dumt"?

Hvis du er ute etter å "ta" noen, så kanskje du kunne ha vett og medfølelse nok til å gjøre det mot noen som ikke sliter med et problem som du så absolutt må rakke ned vedkommende for.

Vær klar over at når du skrev "Herregud hvor dum enkelte er!" så beskrev du deg selv i vesentlig større grad enn mememe.....

Jeg brskrev deg også med den setningen...

Skrevet

Jeg brskrev deg også med den setningen...

Oi....den var dyp.....

Skrevet

Du fortjener virkelig den matforgiftninga. Håper du driter deg ihjel.

Skrevet

Oi....den var dyp.....

Og du som ikke kan skrive prevensjon engang, bør kanskje i allefall holde deg unna sex?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...