Lillemus Skrevet 24. august 2003 Skrevet 24. august 2003 Gi meg noe med Mel Gibson (unntatt Mad Max!) og jeg ser alt! ) Eller Samuel Fröler. Eller Gedeon Burkhart. 0 Siter
bompa Skrevet 24. august 2003 Skrevet 24. august 2003 Nei, du er ikke uvanlig. Jeg eeeeelsker grøssere! Spesielt de gamle, gode. Stephen King osv. Mmmm.. 0 Siter
Gjest Tuppelina Skrevet 24. august 2003 Skrevet 24. august 2003 Jeg -elsker- filmer a la "Fornuft og kjærlighet", men det holder å se den en gang. Aller best liker jeg drama "tenkefilmer" og komedier. Ex: The Hours, Himmelfall (så noen andre nevnte den...) Syns forresten vi har fått mange gode norske filmer i det siste, noe iallefall jeg setter pris på ) Sci-fi blir for "usansynlig" for meg ) Dårlige filmer er "Legally Blond"type filmer (hjernedøde) og action a la Arnold Scwartzenegger (ble det riktig..?) Så lenge det er en god historie som ikke er overspilt på noen måte går det greit ) 0 Siter
Gjest thrillere Skrevet 24. august 2003 Skrevet 24. august 2003 Liker helst thrillere og spennende filmer.. og skikkelig gode komedier! Ikke klissete filmer... 0 Siter
Gjest ukjent navn Skrevet 24. august 2003 Skrevet 24. august 2003 Gi meg noe med Mel Gibson (unntatt Mad Max!) og jeg ser alt! ) Eller Samuel Fröler. Eller Gedeon Burkhart. Hvem er han der Samuel??? 0 Siter
Gjest dawn Skrevet 24. august 2003 Skrevet 24. august 2003 Er ikke så glad i happily-ever-after-love-stories nei.. Liker litt forskjellig. Spesielt filmer som krever noe av seeren. 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. august 2003 Skrevet 24. august 2003 Hvem er han der Samuel??? http://www.bajkan.com/Images/samuel_liten.jpg Han spiller Skjærgårdsdoktoren som gikk på NRK for noen år siden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.