Gå til innhold

Kjærlighetsvotter til brudepar?

Anbefalte innlegg

Gjest slank lommebok
Skrevet

Jeg har veldig lyst til å strikke kjærlighetsvotter til et vennepar som gifter seg i september. Jeg har ikke så god råd, så noe hjemmelaget hadde passet lommeboka bra.

Tror dere de setter pris på det? De er 23/24 år :-)

Skrevet

Jeg synes sånne kjærlighetsvotter er skikkelig dillete! Har fått sånn selv, og den har aldri blitt brukt, men ligger og samler støv en-eller-annen plass.

Men vi holder hånden innimellom likevel, altså. :-)

Gjest papirtiger
Skrevet

Kjærlighetsvott, er det én vott?

Jeg ville heller strikket to par med votter..

Skrevet

Næ så kult! Jeg hadde blitt kjempeglad for no sånt. Går det an å kjøpe sånne noe sted? Kunne godt tenkt å gitt sånne til niesen min i bryllupsgave, men jeg tar ikke sjansen på å strikke...

Gjest på veggen?
Skrevet

Jeg synes sånne kjærlighetsvotter er skikkelig dillete! Har fått sånn selv, og den har aldri blitt brukt, men ligger og samler støv en-eller-annen plass.

Men vi holder hånden innimellom likevel, altså. :-)

Men du kan vel henge de på veggen? Det er jo kjempekult!!!

Skrevet

Oj, er det sånn som du kan leie i? Det høres kjempekult ut! :-) En orginal og gjennomtenkt gave, akkurat noe man gir til et nyforelsket par! :-)

Gjest slank lommebok
Skrevet

Kjærlighetsvott, er det én vott?

Jeg ville heller strikket to par med votter..

Det er to "single" votter (en til hver), og en stor fellesvott.

Gjest slank lommebok
Skrevet

Oj, er det sånn som du kan leie i? Det høres kjempekult ut! :-) En orginal og gjennomtenkt gave, akkurat noe man gir til et nyforelsket par! :-)

Takk, det er godt noen setter pris på sånt :-)

Jeg har lyst på sånne selv, men jeg har jo ingen mann å putte i den andre halvdelen. :-/

Skrevet

ååå, er det sånne som molli snakket om? Lager du sånne selv? :)

Det hørtes jo kjempesøtt ut :)

Skrevet

Ser jo nå at du skrev at du lager sånne selv :) Lager du på bestilling også eller?

Gjest slank lommebok
Skrevet

ååå, er det sånne som molli snakket om? Lager du sånne selv? :)

Det hørtes jo kjempesøtt ut :)

Synes du det? :-)

Jeg strikker dem selv, ja.

Åh, nå ble jeg litt mer motivert. Takk! :-)

Gjest slank lommebok
Skrevet

Ser jo nå at du skrev at du lager sånne selv :) Lager du på bestilling også eller?

Jeg har vurdert det. Har du en mailadresse, så kan jeg sende deg en mail :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...