Gå til innhold

Hvor bor de kjekkeste folkene

Anbefalte innlegg

Gjest Mørejarl
Skrevet

-Sørlendinger er fanatisk kristne

-Vestlendinger er tunge og trege

-Trøndere er bruatete og skrytete

- Norlendinger er trygdet

-østlendinger er snobbete og stresset og hovne

Mens Møringer er fine reale og åpne folk som lever et sunt lykkelig og harmonisk liv :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hvorfor møringer ikke kan svømme?

De karrer bare til seg...

Hilsen fra trønderen

Skrevet

Mørejarl:

"Mens Møringer er fine reale og åpne folk som lever et sunt lykkelig og harmonisk liv :-) "

Helt enig. Vi som bør østpå ønsker at dere skal fortsette å leve et sunt, lykkelig og harmonisk liv. Fortrinnsvis på Møre så vi slipper å ha dere rekende her østpå.

laguna1365380434
Skrevet

Alle fornuftige og siviliserte mennesker vet at de kjekkeste menneskene bor i Oslo. Sentrum.

Ski, Tveita og Kolbotn og sånn kvalifiserer ikke. Og i hvertfall ikke Bærum.

;o)

laguna1365380434
Skrevet

Dessuten hjelper det ikke om møringer er aldri så reale og åpne.

Jeg var på tur til møre i sommer, og der skilta de jaggu hvor langt det var til dagligvarer. Og det var gjerne langt. Det går ikke an å bo sånn til!

Jeg hadde dødd av hjemlengsel og mangel på åpen kiosk i gangavstand relativt raskt.

Skrevet

Hvor bor de glupeste menneskene???

Du representerer neppe disse.

Skrevet

Møringer er utspekulerte og de krangler med hverandre.

Østlendinger er litt bleiete.

Vestlendinger er sunne og snåle.

Trøndere er trivelige og usunne.

Nordlendinger er trauste og tøffe.

Gjest Mørejarl
Skrevet

Hvor bor de glupeste menneskene???

Du representerer neppe disse.

mm, vi er selvsagt også glupest og rikest her på møre

Gjest Mørejarl
Skrevet

Dessuten hjelper det ikke om møringer er aldri så reale og åpne.

Jeg var på tur til møre i sommer, og der skilta de jaggu hvor langt det var til dagligvarer. Og det var gjerne langt. Det går ikke an å bo sånn til!

Jeg hadde dødd av hjemlengsel og mangel på åpen kiosk i gangavstand relativt raskt.

Det var da merkelig, du kan da ikke vært på Møre, mange, mange kiosker og liv her jeg bor :-)

Kanskje du bare kom til Oppland fylke, det er jo også østlandet--- men jaggu er det bra øde der. Sikkert der du har vært.

Men det er også skilta på Møre da, vi er jo opplyste kan vite :-)

Skrevet

mm, vi er selvsagt også glupest og rikest her på møre

Ja, i hvert fall rikest;o)

laguna1365380434
Skrevet

Det var da merkelig, du kan da ikke vært på Møre, mange, mange kiosker og liv her jeg bor :-)

Kanskje du bare kom til Oppland fylke, det er jo også østlandet--- men jaggu er det bra øde der. Sikkert der du har vært.

Men det er også skilta på Møre da, vi er jo opplyste kan vite :-)

Det var jaggu langt mellom folk der jeg var. Jeg reiste gjennom møre i timevis faktisk og de definitivt "største" stedene jeg var innom var Stranda og Hellesylt.. Ingen av disse hadde noe som lignet på yrende folkeliv.

Likevel fortonet de seg som metropoler mot bygdene rundt.

Jeg kunne ALDRI bo sånn..!) kilometer til nærmeste kiosk som ikke stenger tre og det med 4 ferjer;) huff&huff.

Gjest Mørejarl
Skrevet

Det var jaggu langt mellom folk der jeg var. Jeg reiste gjennom møre i timevis faktisk og de definitivt "største" stedene jeg var innom var Stranda og Hellesylt.. Ingen av disse hadde noe som lignet på yrende folkeliv.

Likevel fortonet de seg som metropoler mot bygdene rundt.

Jeg kunne ALDRI bo sånn..!) kilometer til nærmeste kiosk som ikke stenger tre og det med 4 ferjer;) huff&huff.

hehe da har du jo bare vært i utkantmøre du da, men i Ålebyen er det liv.

Hvor kommer du fra da laguna, mannfolka her oppe hos oss er rause skjønner du, gnikker ikke på sigaretter og sånn småting som gubben din skjønner du :-)

Skaff deg en møring du :-D

Skrevet

Jeg vet i alle fall om en kjekk totning, en kjekk lofoting og en kjekk sunnmøring.

Gjest lis@bet
Skrevet

De kjekkeste folka bor som regel ikke der de er fra..

Skrevet

Møringer er utspekulerte og de krangler med hverandre.

Østlendinger er litt bleiete.

Vestlendinger er sunne og snåle.

Trøndere er trivelige og usunne.

Nordlendinger er trauste og tøffe.

Hva mener du med bleiete? Er de så bløte at de trenger bleie?

Skrevet

Jeg er ikke noen av delene så da må jeg bare gå ut fra at vi bor i Asker.

Men jeg er ikke så jævla kjekk, da...

Skrevet

Hva mener du med bleiete? Er de så bløte at de trenger bleie?

Nei, jeg tror ikke de bruker bleie. Folk fra Oslo er litt bleiete av og til, men de kan ikke noe for det. Resten av Østlandsfolket er greie nok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...