Gå til innhold

gutter IKKE STÅ og piss i fylla!!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest sukkerklumpa
Skrevet

jeg er jente. gift med en smart mann som sier til kompisene sine hjemme hos oss: har du drikki mer enn et par tre øl så SETT DEG PÅ DO NÅR DU SKAL PISSE!

nå skjønner jeg hvorfor. var på privatfest forleden. gikk barbeint inn på den lille søte lekre doen. føttene mine BADA i urin. jeg trodde det var vannlekkasje der. men det var bare piss piss piss.

har sikkert vært borti dette før, men da ikke kjent hvor vått det faktisk ER rundt toalettskåla-sokkene har liksom sugd til seg det verste. men nå som barbeint? det var som å ta et fotbad i piss.

lekkert når alt pisset følger med på sokkene eller beina ut i stua, opp i sofaen, rundt hele huset.

gutter klarer ikke treffe doen når de står oppreist og skal pisse i fylla! som mannen min sier, det er som om han skal prøve å pisse uten kontaktlinsene på. det er rein flaks hvis han treffer nedi do.

noe å tenke på gutter? jeg veit det er en liten greie det der stå opp og pisse og være mann liksom.. bare jenter som sitter tenker dere.

er noen her enig med meg? noen som er enig med meg gutter og jenter?

Videoannonse
Annonse
Gjest lis@bet
Skrevet

Enten det, eller tørk opp sølet etter dere sjøl.

Enkelt og greit.

Skrevet

Enten det, eller tørk opp sølet etter dere sjøl.

Enkelt og greit.

Å gjøre det, blir å innrømme at du har bommet når du siktet med "stoltheten", og det igjen ville være å innrømme at han en fyr ikke har kontroll over sitt livs stolthet.

Og DET gjør jo ingen av dem :-) !

Gjest lis@bet
Skrevet

Å gjøre det, blir å innrømme at du har bommet når du siktet med "stoltheten", og det igjen ville være å innrømme at han en fyr ikke har kontroll over sitt livs stolthet.

Og DET gjør jo ingen av dem :-) !

Samboeren min sitter alltid når han skal bommelom.

Men bare når han er hjemme... :o)

Gjest sukkerkumpa
Skrevet

jeg sto i hokky-stilling da jeg skulle bommelomm på en møkkete bensinstasjon engang. er sikker på at ingenting ramla utafor.

Gjest lis@bet
Skrevet

jeg sto i hokky-stilling da jeg skulle bommelomm på en møkkete bensinstasjon engang. er sikker på at ingenting ramla utafor.

Ikke verst. :-)

Skrevet

Så sant han ikke inviterer kompisene med på do, så trenger ingen vite at han sitter som ei jente da...(",):::

monique1365380367
Skrevet

Ikke verst. :-)

he he, fine greier, eg e heilt enige... guttar, sitt og piss..*ler*

Skrevet

Det skjærer seg allerede i første setning; Gift med en smart mann... Han er pussywhipped som engelskmennene sier. Å sitte og pisse er homo. Noe mere er det ikke å si om den saken.

Gjest Iznogood
Skrevet

Når jeg og gubben er ute på byen har det faktisk hendt at jeg har gått på herretoalettet fordi dametoalettet var fullstendig utpisset på gulvet, mens herretoalettet var helt ok.

Noe å tenke på for jentene neste gang de ikke vil sette seg på doringen, men forsøker å etterlikne mannfolk ved å stå og pisse?

Skrevet

Hæh? STÅR han å driter andre plasser?

*lattis*

Gjest Serenio
Skrevet

Det skjærer seg allerede i første setning; Gift med en smart mann... Han er pussywhipped som engelskmennene sier. Å sitte og pisse er homo. Noe mere er det ikke å si om den saken.

Så du er stolt av å være hetro og kline med pisset ditt?

Nei, jeg er enig med sukkeret. Sitt ned karer, det er ikke det minste flaut. Om ikke annet vil dere slippe forakt og kjeft fra kvinnene i huset.

Gjest lis@bet
Skrevet

Hæh? STÅR han å driter andre plasser?

*lattis*

Uupps..

Mente visst bimmelimm.. *hihi*

:-D

Skrevet

Så du er stolt av å være hetro og kline med pisset ditt?

Nei, jeg er enig med sukkeret. Sitt ned karer, det er ikke det minste flaut. Om ikke annet vil dere slippe forakt og kjeft fra kvinnene i huset.

Du har skjønt det. Jeg ligger søvnløs av engstelse!

Gjest Serenio
Skrevet

Du har skjønt det. Jeg ligger søvnløs av engstelse!

Ja, det ante meg! *trøste* :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...