Gå til innhold

Ligner du på en kjendis?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tornerose

3

• mariaflyfly

3

• serendipity

2

• Altman

2

Har hørt flere ganger at jeg ligner på Agnete Fàltskog(Er det det hun heter? Hun i Abba)

Synes ikke det selv.

Har også hørt at jeg ligner på Benedicte Adrian.

Da ble jeg kry. Har dessverre hørt det bare en gang og det på bryllupsdagen min for 12 år siden. Var nok ekstra fin den dagen da.

Annonse

laguna1365380434

Jeg har fått høre vilt forskellige ting på det området. Gjerne fra folk som prøver å smigre..:)

Drew Barrymore og Bertine Zetlits har jeg fått høre og det har selvsagt vært koselig, dog svært usant.

En gang var det noen som foreslo at jeg lignet på May Iren Aasen (trommisen til Jokke) da ble jeg derimot trist. Ganske lenge...( Jeg var jævlig fyllesjuk!;)) Jeg ligner IKKE! ;)

Annonse

Opp gjennom åra har blitt noen sammenligninger.

Spesielt på 80 tallet. Da var jeg så uheldig å stadig vekk bli sammenligna med Samanta Fox. IKKE cupstørrelsen.

Også har det hendt at noen mener jeg likner på Camilla Harket, (ja, sigga, kanskje VI to er like?)

Pia Zadora, Heather Locklear, Hotlips!!!!(nei,nei,nei)

Men i de siste åra har det stilna....kanskje jeg endelig har fått mitt eget særpreg? Rynker og fall?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...