Gå til innhold

Homser og muslimer...en morsom sak

Anbefalte innlegg

Her har de politisk korrekte av oss en aldri så liten utfordring;

http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/08/24/376719.html

Vi er jo selvsagt liberale og tolerante overfor seksuelle avvik, og lar homser drive med sitt. Samtidig er også noen av oss opptatt av den kulturelle og moralske berikelse våre nye landsmenn bringer inn i landet.

I denne saken ser det ut til at de to gruppene ikke kommer helt godt overens. Som velmenende og politisk korrekte borgere, er vi nå satt til å skille rett og galt i denne saken.

Homsene vil kysse, men muslimen vil kaste dem av. Hvem skal ha rett?

Anyone?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117205-homser-og-muslimeren-morsom-sak/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan i all verden klarer du å få dette til å handle om muslimer???

Sjåføren poengterer så vidt jeg kan se at han er kristen...

Hmmm...sier du det, du?

Javeel, jaja...

Bakgrunnen for caset er selvsagt den generelle avstandstagen som muslimer uttrykt overfor homofile;

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/valg2003/article.jhtml?articleID=605235

Heri ligger det interessante, så får heller jeg være litt nøyere med finlesing av mine referanser senere.

Det er jo kjent fra vitenskapsfilosofien hvordan våre fordommer påvirker vår oppfatning av virkeligheten.

Du må være relativ blind på visse områder siden du klarer å oppfatte artikkelen som noe som handler om muslimer.

Kanskje du burde sende innlegget ditt til de som underviser på ex phil - det er et godt undervisningseksempel!

Annonse

Det er jo kjent fra vitenskapsfilosofien hvordan våre fordommer påvirker vår oppfatning av virkeligheten.

Du må være relativ blind på visse områder siden du klarer å oppfatte artikkelen som noe som handler om muslimer.

Kanskje du burde sende innlegget ditt til de som underviser på ex phil - det er et godt undervisningseksempel!

Synes du det? Hvordan da?

Gjest papirtiger

*ler* Kan nesten se for meg dette eksemplet i ex.phil kompendiet :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...