Gå til innhold

Har du brødbakemaskin?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, vi har. Nei, vi bruker den ikke særlig mye. Ytterst sjelden.

Men den er veldig fin til å lage bolledeig med! Blir perfekte, gode boller av det, pga heving og elting under perfekte forhold. Når jobben med deigen er ferdig, tas deigen ut, trilles til boller for hånd og stekes på vanlig måte.

Boller blir perfekt når man lager bolledeig i den ja :) *nam*

Har aldri fått til å lage gode boller uten at de blir kompakte før vi kjøpte oss brødbakemaskin :) Men nå blir de jo pokker meg 10 ganger bedre enn de man kjøper hos bakeren :)

Boller blir perfekt når man lager bolledeig i den ja :) *nam*

Har aldri fått til å lage gode boller uten at de blir kompakte før vi kjøpte oss brødbakemaskin :) Men nå blir de jo pokker meg 10 ganger bedre enn de man kjøper hos bakeren :)

Ja, ikke sant? H-he, min beste venninne (som vet godt at jeg "stinker" mht matlagningskunnskaper, egentlig...) fikk trillrunde og store øyne da hun smakte bollene jeg hadde laget i den. Hun stirret på meg og stammet "Hv-hv-hvem..hva...er det DU som har laget disse bollene!!??? De er jo knallgode!"

:-)

PS! Jeg har oppi en anelse vaniljesukker. Da blir de skikkelig gode. Prøv det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...