Gå til innhold

Hvor mye?

Gjest Junior1980

Anbefalte innlegg

Gjest Junior1980

Jeg lurte på følgende:

jeg er en gutt på 23 år, 1,63 og veier 72 kg.

jeg trener en del, 2 ganger i uka løper jeg med pulsklokke og har 3 ganger fotballtrening med laget mitt. jeg har i de siste 3 månedene blitt mer og mer observant på kostholdet mitt og kuttet ut smørt på brødskivene, kuttet ut alt form for mienralvann og kuttet ut kjøtt. nå er det kun kyling og fisk og slikt som jeg spiser. og jeg la merke til at jeg fikk resultater av dette. vekta mi var på 76 kg før sommerferien. etter sommerferien har jeg ligget på 70-72 kg.

det jeg lurer på er at til siden jeg har kuttet ut mye av det jeg skrev ovenfor så spiser jeg potetgull og littegrann godteri i helgene. må jeg slutte med det også eller går det an?

også lurer jeg på hvorfor vekta varierer så mye som hos meg, den ene dagen kan jeg veie 70 kg og den andre 72. kan det ha noe med vann i magen eller mat som ikke er fordøyet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...