Gå til innhold

Noen som har prøvd tonidren?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har brukt Tonidren og var fornøyd. Men det spørs hva du mener med resultater -Tonidren fungerer som en indre rens, en ekstra hjelp til tarm/lever for å gi slipp på gamle avfallsstoffer. Lever man stort sett sunt er det nok ikke så mye man merker med en sånn kur. Jeg merket det renset kraftig opp i tarmsystemet, og var fornøyd med det.

Det som er veldig bra med denne kuren i forhold til andre "rensekurer" er at man spiser normalt og lever normalt, man bare drikker en liter av Tonidren om dagen. Smaker helt greit. Men forventer man vekttap eller noe annet urealistisk blir man nok skuffet.

Har prøvd flytende Tonidren to ganger. Synes den flytende formen var så tungvindt. Drikke 5 ganger daglig, 1 time før eller etter måltid.

Har også prøvd BioDrain og Tonidren i kapselform. Mye enklere. Men merket ingenting. Fruen i butikken opplyste om at det hadde en virkning selv om symptomene på utrensing uteble.

Kommer til å bruke BioDrain til høsten igjen.

Har prøvd flytende Tonidren to ganger. Synes den flytende formen var så tungvindt. Drikke 5 ganger daglig, 1 time før eller etter måltid.

Har også prøvd BioDrain og Tonidren i kapselform. Mye enklere. Men merket ingenting. Fruen i butikken opplyste om at det hadde en virkning selv om symptomene på utrensing uteble.

Ville bare si at på min Tonidren-flaske (flytende) sto det ingenting om at man måtte drikke den fem ganger om dagen eller før/etter måltid. Drakk det når det passet, jeg. Ca tre ganger om dagen, tenker jeg. Sist jeg tok det var etter nyttår, så det kan hende det har kommet en ny utgave siden det.

Annonse

Gjest Stjernemor

Tonidren skal blandes opp om morgenen og drikkes når det passer ut over hele dagen. Ikke nødvendig med faste tider eller før/etter måltider!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...