amber sun Skrevet 24. august 2003 Skrevet 24. august 2003 Noen som kan hjelpe med noen linker her? Er på jakt etter partymusikk, forskjellige artiser og gjerne fra 80tallet + nyere hiter. Jeg har så lyst til å sette sammen en eller to cd'er som vil være bra å spille på party. I utgangspunktet leter jeg etter et sted der jeg kan laste ned sanger gratis, men det er kanskje helt over og ut nå.(?) Ellers er det også helt ok med et nettsted hvor man kan velge favorittlåter og sette sammen en cd som en så bestiller. Kanskje dere her inne har en bra link eller to? 0 Siter
darma Skrevet 25. august 2003 Skrevet 25. august 2003 Kazaa er et søkeforum for musikk - finner stortsett alltid den musikken jeg leter etter. Har du CD brenner er det ikke noe problem! 0 Siter
amber sun Skrevet 25. august 2003 Forfatter Skrevet 25. august 2003 Kazaa er et søkeforum for musikk - finner stortsett alltid den musikken jeg leter etter. Har du CD brenner er det ikke noe problem! Takk for svar! Prøver det, da. Jeg har cd-brenner, så den er grei. :)hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.