Gå til innhold

Hvor kan en lage cd med valgte sanger/nedlasting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe med noen linker her?

Er på jakt etter partymusikk, forskjellige artiser og gjerne fra 80tallet + nyere hiter. Jeg har så lyst til å sette sammen en eller to cd'er som vil være bra å spille på party.

I utgangspunktet leter jeg etter et sted der jeg kan laste ned sanger gratis, men det er kanskje helt over og ut nå.(?)

Ellers er det også helt ok med et nettsted hvor man kan velge favorittlåter og sette sammen en cd som en så bestiller.

Kanskje dere her inne har en bra link eller to?

:)

Skrevet

Kazaa er et søkeforum for musikk - finner stortsett alltid den musikken jeg leter etter. Har du CD brenner er det ikke noe problem!

Skrevet

Kazaa er et søkeforum for musikk - finner stortsett alltid den musikken jeg leter etter. Har du CD brenner er det ikke noe problem!

Takk for svar! Prøver det, da.

Jeg har cd-brenner, så den er grei.

:)hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...