Gå til innhold

Hvordan en person nyser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror du hvordan en person nyser, sier noe om personligheten til personen?

Jeg tror det..Det hadde vært gøy og forsket på..

Det høres igrunn logisk ut

Gjest Raffine
Skrevet

Lurer på hva mine nys sier om meg. Jeg nyser så høyt at jeg skremmer vannet av naboen.

Skrevet

Lurer på hva mine nys sier om meg. Jeg nyser så høyt at jeg skremmer vannet av naboen.

(",)

Skrevet

Hehe, jeg trodde naboen her dreiv på og hadde sex til alle døgnets tider... En gang var vi på badet på likt, der det er mest lytt, da hørte jeg at hun bare nøys litt høyt... Da hørte jeg liksom "atsjoooooooohohooo"... Når jeg ikke er på badet hører jeg bare "oooooooohohooo".

Gjest music non stop
Skrevet

Da er sikkert jeg en spaltet person, for jeg nyser forskjellig....

Gjest Raffine
Skrevet

Hehe, jeg trodde naboen her dreiv på og hadde sex til alle døgnets tider... En gang var vi på badet på likt, der det er mest lytt, da hørte jeg at hun bare nøys litt høyt... Da hørte jeg liksom "atsjoooooooohohooo"... Når jeg ikke er på badet hører jeg bare "oooooooohohooo".

Er du min nabo? :)

Skrevet

Leste en forskningsrapport om dette for ca en mnd siden, husker ikke hvor jeg leste det. .... men det sto noe om at de som nyser høylydt er utadvente, og de som prøver å skjule at de nyser, eller holder det igjen ofte er innadvente og kanskje sjenert osv.

Gjest men jeg røyker det ikke...
Skrevet

Jeg har arvet min fars nys, et brølende "HASJ!"

Skrevet

Leste en forskningsrapport om dette for ca en mnd siden, husker ikke hvor jeg leste det. .... men det sto noe om at de som nyser høylydt er utadvente, og de som prøver å skjule at de nyser, eller holder det igjen ofte er innadvente og kanskje sjenert osv.

Og så er det visst fysisk umulig å nyse med åpne øyne.

Skrevet

My point exactly...

:-)

Gjest lis@bet
Skrevet

Husker to spesielle nysere fra skolen.

En gutt som ga fra seg en slags prompelyd fra nesen, og ei jente som knatret som et ekorn. Begge var serie-nysere og underholdt hele klassen.

Min tante sier "hatte-ti". Lurer på hva det avslører om henne.

Skrevet

Og så er det visst fysisk umulig å nyse med åpne øyne.

hehe ja har hørt det, har prøvd maaaaange ganger. pappa sa alltid at hvis jeg fikk det til skulle jeg få 50 kr.

Lurer på om det er fordi at øynene kan falle ut :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...