Gå til innhold

noen som har erfaringer med...

Gjest Litt for tung

Anbefalte innlegg

Gjest Litt for tung

Slank-o-fort?

Jeg ønsker å kvitte meg med noen kilo litt fort, og kunne tenke meg å prøve noe annet enn disse shake-pulverene. Har sett reklame og artikler om dette preparatet, og lurer på om det bare er tull og tøys det og, eller om det kan fungere.

Bare seriøse svar please!

Jeg vet at det eneste som hjelper er omlegging av kosthold, og trening, men trenger et push for å klare og legge opp og opprettholde endringer. I tillegg er det noen kilo som skulle vært borte ganske fort nå av div grunner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest termin april

Jeg kjøpte Grete Roede bok. Jeg har ikke gått noe kurs, men lager en del av bl.a. middagsoppskriftene hennes. Noen av de inneholder f.eks. aprikos, og da får jeg dekket snop-behovet i tillegg. Gikk ned en del på det. Ikke fort, men jevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...