Gjest Litt for tung Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Slank-o-fort? Jeg ønsker å kvitte meg med noen kilo litt fort, og kunne tenke meg å prøve noe annet enn disse shake-pulverene. Har sett reklame og artikler om dette preparatet, og lurer på om det bare er tull og tøys det og, eller om det kan fungere. Bare seriøse svar please! Jeg vet at det eneste som hjelper er omlegging av kosthold, og trening, men trenger et push for å klare og legge opp og opprettholde endringer. I tillegg er det noen kilo som skulle vært borte ganske fort nå av div grunner... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 JEg har ingen erfaring, men bare navnet får meg til å mistro produktet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest termin april Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg kjøpte Grete Roede bok. Jeg har ikke gått noe kurs, men lager en del av bl.a. middagsoppskriftene hennes. Noen av de inneholder f.eks. aprikos, og da får jeg dekket snop-behovet i tillegg. Gikk ned en del på det. Ikke fort, men jevnt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.