Gå til innhold

Får man kjøpt blåbær noe sted nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla
Skrevet

Skal lage likør, men har ikke fått plukka nok bær. Har litt hjemme men bør ha en god del mer.. Gidder ikke lage en halvliter når ejg først skal lage.

Får man fortsatt kjøpt blåbær i kurv nå eller er jeg altfor seint ute? ; ) venter til siste lita som vanlig.... : )

Gjest Pricilla
Skrevet

Hørt om å

Hørt om å lese innlegget før du svarer?

Jeg HAR plukka en del selv, men har ikke nok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hvis du har vært i skauen og sett nå så er alle bæra skrumpa inn, så blir litt vanskelig å plukke selv ja!

Irriterende når folk ikke lese innlegget før de vsare.. ikke første gangen!

Gjest ei lur ei
Skrevet

Hørt om å lese innlegget før du svarer?

Jeg HAR plukka en del selv, men har ikke nok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hvis du har vært i skauen og sett nå så er alle bæra skrumpa inn, så blir litt vanskelig å plukke selv ja!

Irriterende når folk ikke lese innlegget før de vsare.. ikke første gangen!

Rolig nå, rolig nå :-)

Skrevet

Jeg så det i innvandrerbutikk i Oslo på lørdag. Brugaten.

Skrevet

Du bor i Oslo såvidt jeg husker:

De hadde på Sandaker senter i forrige uke. Og i den store kiosken ved Skeidbanen.

Hvordan gikk det forresten den barnevakt-helgen?

Gjest Pricilla
Skrevet

Rolig nå, rolig nå :-)

men det er faen meg irriterende med sånne svar og da! ; ) da kan man drite i åsvare mener nå jeg.. Og JAjeg er mer amper i dag enn vanlig!

Skulle hatt mensen men den har heller ikke kommet.. Hormoner! hehe. (Er ikke gravid)

Gjest ei lur ei
Skrevet

men det er faen meg irriterende med sånne svar og da! ; ) da kan man drite i åsvare mener nå jeg.. Og JAjeg er mer amper i dag enn vanlig!

Skulle hatt mensen men den har heller ikke kommet.. Hormoner! hehe. (Er ikke gravid)

Skal se om jeg klarer å finne på noe så du får hisse deg opp over om en liten stund. Har du noe tips til hva det kan være?

Gjest Pricilla
Skrevet

Du bor i Oslo såvidt jeg husker:

De hadde på Sandaker senter i forrige uke. Og i den store kiosken ved Skeidbanen.

Hvordan gikk det forresten den barnevakt-helgen?

Det ble selvfølgelig ikke noe av det da.. Hadde styra og ornda verre med ting og tang til den lille. men faren er et jævla surrehue, så det avr ikke overraskende!

Men vi skal få låne henne en annen helg da.. men det blir ikke med det første. Skjer så mye i helgene fremover. Og så er det søstrerns tur (12 år) først! : ) De er visst så stas å være hos oss... Koselig det da! Hun er lettere å holde i sjakk også! ; )

Gjest plukke selv?
Skrevet

Skal se om jeg klarer å finne på noe så du får hisse deg opp over om en liten stund. Har du noe tips til hva det kan være?

Du kan jo selv la være å svare på innlegg som irriterer deg? Men om du bare finner innskrumpa bær, tror du da at noen selger bær? Hvor skal liksom de finne fine bær? Trylle dem frem?

Gjest Pricilla
Skrevet

Nei.. har bestemt meg for å holde blodtrykket sånn noen lunde under kontroll i dag! ; ) Lar meg ikke provosere så lett egentlig.. Bare må glefse fra meg av og til, mem det var nok det du fikk se i stad som var dagens dose.

Gjest Pricilla
Skrevet

Du kan jo selv la være å svare på innlegg som irriterer deg? Men om du bare finner innskrumpa bær, tror du da at noen selger bær? Hvor skal liksom de finne fine bær? Trylle dem frem?

Drite dem ut så klart! : ) hadde du titta litt på andres svar her så er det faktisk mulig å få tak i blåbær ennå, hvor de har fått tak i dem er ikke mitt problem, jeg bare betaler jeg så er de mine! Verre er ikke det.

Det er DU som svarer på MITT innlegg da.. Hvis du ikke klarte å få meg deg det.

PS: Jeg blir ikke provosert av deg selv om det er det du prøver på! : )

Gjest plukke selv?
Skrevet

Nei.. har bestemt meg for å holde blodtrykket sånn noen lunde under kontroll i dag! ; ) Lar meg ikke provosere så lett egentlig.. Bare må glefse fra meg av og til, mem det var nok det du fikk se i stad som var dagens dose.

Men du BLE det tidligere, og dermed er min dag redda...!

Og ja, jeg svarer på dine innlegg, men du svarer såvisst på mine også!

Skrevet

Jeg har sett poser med frosne blåbær, i en nærbutikk i vest.

Skrevet

Drite dem ut så klart! : ) hadde du titta litt på andres svar her så er det faktisk mulig å få tak i blåbær ennå, hvor de har fått tak i dem er ikke mitt problem, jeg bare betaler jeg så er de mine! Verre er ikke det.

Det er DU som svarer på MITT innlegg da.. Hvis du ikke klarte å få meg deg det.

PS: Jeg blir ikke provosert av deg selv om det er det du prøver på! : )

Det finnes blåbår året rundt, riktignok "frossenbær" (lett sukret) i de fleste matvarebutikkene rundt opp. Tin dem forsiktig opp og de er kjempegode - i en likør skulle det være helt ypperlig.

Skrevet

Meny selger frosne blåbær - 300 gram for 10-15 kroner (tror jeg).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...