Gå til innhold

Er jenter dumme?

Anbefalte innlegg

Har du hørt visen om hjernecellen, som kryper inn gjennom øret til en mann? Det er ingen andre der, så han begynner å rope: "Halloooo!". Etter en stund hører han svakt noen som roper: "Hallo, vi er her nede." Ha-ha!

Jeg merka meg jo at hjernecella var hannkjønn da :-)

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mil1365380270

5

• Ulv I Faarikaal

3

• Atene

2

• laban

2

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

I min tid har jeg forundret meg over hvor lite initiativ kvinner har.

Jeg spør om de vil velge reisemål, men nei.

Slå i en spiker ? Nei

Be om tilbud på markiser ? Nei.

Be en fremmed om å pelle seg vekk fra parkeringsplassen hennes ? Nei.

Klage på en defekt vare ? Nei.

Si i fra til gutta på jobben at de ikke vil ha mer sexfleip ? Nei.

Be latsekken over gangen om å se til å vaske trappa ? Nei.

Be sjefen om høyere lønn?

Nei.

osv.

Gjest Gjør det du!

Slå i en spiker ? Nei

Nei.

osv.

Jeg har også tenkt på hvor lite intiativ menn tar...

Sy gardinene til stua? Nope!

Gå i møbelbutikken å se etter nytt trekk til sofaen? Nei!

Spørre de ansatte i barnehagen om de kan ta ungene med på flere turer? Ikke snakk om!

Ta en kattevask over badet når man rett og slett ser at det er skittent der inne? Kommer ikke på tale!

Spørre den gamle dama tvers over gangen om det går bra med henne når man møter henne i trappeoppgangen? Skjer ikke!

Kjøpe nye knapper til skjorta, som har mangla en knapp i månedsvis? Neida, kjøper heller ny skjorte!

Gå til friøsren FØR håret dekker til øynene? Gidder ikke!

Fei for din egen dør...

Ulv I Faarikaal

Jeg har også tenkt på hvor lite intiativ menn tar...

Sy gardinene til stua? Nope!

Gå i møbelbutikken å se etter nytt trekk til sofaen? Nei!

Spørre de ansatte i barnehagen om de kan ta ungene med på flere turer? Ikke snakk om!

Ta en kattevask over badet når man rett og slett ser at det er skittent der inne? Kommer ikke på tale!

Spørre den gamle dama tvers over gangen om det går bra med henne når man møter henne i trappeoppgangen? Skjer ikke!

Kjøpe nye knapper til skjorta, som har mangla en knapp i månedsvis? Neida, kjøper heller ny skjorte!

Gå til friøsren FØR håret dekker til øynene? Gidder ikke!

Fei for din egen dør...

He-he.

>>Sy gardinene til stua? Nope!

>>Gå i møbelbutikken å se etter nytt trekk til sofaen? >> Trekk til sofa ? Er det noen som trekker om sofaer ?

>>Ta en kattevask over badet når man rett og slett ser at det er skittent der inne? >> Hvem skulle ellers gjøre det enn jeg ? Nå har jeg fått ny Jif mopp også.

>>Spørre den gamle dama tvers over gangen om det går bra med henne når man møter henne i trappeoppgangen? >> Naboen er 83, og ble veldig glad for en støvsuger jeg skaffa'n, ellers harn slurpa mer av min kaffe enn jeg har fått sjøl.

>>Kjøpe nye knapper til skjorta, som har mangla en knapp i månedsvis? >> Har lager av knapper, og syr dem i selv.

>>Gå til friøsren FØR håret dekker til øynene?>> Senest hver 6 uke.

>>Fei for din egen dør...

Der er det rimelig feid. Jeg har ikke oppvaskmaskin, så jeg vasker opp for hånd, hver dag.

Unntaket med stor U ?

He-he.

>>Sy gardinene til stua? Nope!

>>Gå i møbelbutikken å se etter nytt trekk til sofaen? >> Trekk til sofa ? Er det noen som trekker om sofaer ?

>>Ta en kattevask over badet når man rett og slett ser at det er skittent der inne? >> Hvem skulle ellers gjøre det enn jeg ? Nå har jeg fått ny Jif mopp også.

>>Spørre den gamle dama tvers over gangen om det går bra med henne når man møter henne i trappeoppgangen? >> Naboen er 83, og ble veldig glad for en støvsuger jeg skaffa'n, ellers harn slurpa mer av min kaffe enn jeg har fått sjøl.

>>Kjøpe nye knapper til skjorta, som har mangla en knapp i månedsvis? >> Har lager av knapper, og syr dem i selv.

>>Gå til friøsren FØR håret dekker til øynene?>> Senest hver 6 uke.

>>Fei for din egen dør...

Der er det rimelig feid. Jeg har ikke oppvaskmaskin, så jeg vasker opp for hånd, hver dag.

Unntaket med stor U ?

Flink du *s*

Gjest Gjør det du!

Slå i en spiker ? Nei

Nei.

osv.

Jeg spør om de vil velge reisemål, men nei. -Det gjør jeg rett som det er-

Slå i en spiker ? Nei -NEI?! Visst faaaen kan jeg slå en spiker!-

Be om tilbud på markiser ? Nei.-Markiser? Hvorfor kjøpe markiser på tilbud?-

Be en fremmed om å pelle seg vekk fra parkeringsplassen hennes ? Nei. -Om det er MIN plass, ber jeg hvem som helst pelle seg vekk-

-HÆ?! Tror du jeg beholder noe jeg ikke er fornøyd med?-

Si i fra til gutta på jobben at de ikke vil ha mer sexfleip ? Nei.-Jeg er verre enn dem-

Be latsekken over gangen om å se til å vaske trappa ? Nei. -Har troppet opp på døra hans med tue og kost flere ganger. Fanden ikke min jobb å vakse hver gang-

Be sjefen om høyere lønn? Nei.

-Det gjorde jeg i går, og fikk ønsket innvilga-

Var det mer du ville si? Du burde kanskje stoppe før du dummer deg helt ut...?

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jeg spør om de vil velge reisemål, men nei. -Det gjør jeg rett som det er-

Slå i en spiker ? Nei -NEI?! Visst faaaen kan jeg slå en spiker!-

Be om tilbud på markiser ? Nei.-Markiser? Hvorfor kjøpe markiser på tilbud?-

Be en fremmed om å pelle seg vekk fra parkeringsplassen hennes ? Nei. -Om det er MIN plass, ber jeg hvem som helst pelle seg vekk-

-HÆ?! Tror du jeg beholder noe jeg ikke er fornøyd med?-

Si i fra til gutta på jobben at de ikke vil ha mer sexfleip ? Nei.-Jeg er verre enn dem-

Be latsekken over gangen om å se til å vaske trappa ? Nei. -Har troppet opp på døra hans med tue og kost flere ganger. Fanden ikke min jobb å vakse hver gang-

Be sjefen om høyere lønn? Nei.

-Det gjorde jeg i går, og fikk ønsket innvilga-

Var det mer du ville si? Du burde kanskje stoppe før du dummer deg helt ut...?

Nei. Jeg har fått svar.

Men... jeg kjenner kun en kvinnelig bilmekaniker, jeg hører rykter om at det finnes fler. Lurer på om noen av de er ugift ?

Hæ? I heimen våres er det jeg som styrer med alt av økonomi. men koblinger med tv, anlegg, video, dvd, priosjektor, pc osv. det tar gubben seg av! ; ) men det er fordi det ikke interreserre meg heller da.. men hvis vi kjøper noe nytt og han prøver å få fiksa det, sitter jeg å pløyer gjennom bruksanvisninen. Så NEI - jenter er ikke dumme!

Ja - og slik er det hos oss også!

Hulpo vet nok bedre enn dette, tror jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...