pus Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hei Dersom jeg vet at jeg har forbrent 300 kalorier.... hva tilsvarer det i vektred. dersom jeg har trent på tom mage ( trent før frokost)... går det an å omregne slik ?? Eller er det noen andre måter jeg kan tenke på, slik at jeg vet sånn noenlunde hva f.eks. 500 forbrente kalorier tilsvarer ??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Det er en myte at man forbrenner mer før frokost. Gå inn på SATS sine sider og les der... Man SKAL ha i seg i hvert fall en del vann og kanskje en banan før trening. Tror ikke du kan regne sånn... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
briv Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Du kan regne at 1 gram karbo eller protein gir 4 kalorier (det vil si kilokalorier for å være presis: kcal), mens ett gram fett tilsvarer 8-9 kcal. Gjør du et 300 kcal arbeid tar altså kroppen 75 gram av blodsukkeret eller 35 gram av fettet, men helst en kombinasjon. Spiser du ikke bruker leveren fettreservene til å fylle på blodsukkeret, så da blir det en vektreduksjon på 35 gram. Ikke så mye! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.