Gå til innhold

Hvordan trene bra uten treningssenteret?

Gjest marissa

Anbefalte innlegg

Gjest marissa

Av økonomiske grunner har jeg valgt å melde meg ut av treningssenteret. Har vært uten medlemsskap i tre mnd'r nå. Da jeg gikk der fast var jeg fornøyd med meg selv og hadde min idealvekt på 67 kg. Nå veier jeg 70, og har virkelig lyst til å bli kvitt de slappe tre kiloene. Har prøvd den siste tiden å gå turer og spise sunt, men ser ikke ut til å gå ned i vekt.Mulig kroppen savner å få skikkelig svetta og trent seg.

Men det jeg nå lurer på om er om noen her kan hjelpe meg/gi meg tips om hvordan jeg kan trimme godt hjemme - og på den måten gå ned noen kilo? Det er for tiden for dyrt å gå på senteret, dessverre :-(

Noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En times gåtur hver dag med jevn, litt rask takt bør gjøre susen. Og å øke aktivitetsnivået generelt hjelper faktisk veldig bra. Ta trapper, f.eks, ikke bruk bilen til butikken, osv. Og se over kostholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En times gåtur hver dag med jevn, litt rask takt bør gjøre susen. Og å øke aktivitetsnivået generelt hjelper faktisk veldig bra. Ta trapper, f.eks, ikke bruk bilen til butikken, osv. Og se over kostholdet.

En universalbenk pluss noe til fra: http://www.mobech.no/

behøver ikke bli så dyrt. Det kan brukes år etter år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Treningssenter er jo ikke det eneste alternativet til organisert idrett da...jeg begynte å trene kampsport i voksen alder, og det er fantastisk bra trening, billig, sosialt og kjempegøy:-) Det er mange muligheter der ute!!

Suss fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...