Gjest marissa Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Av økonomiske grunner har jeg valgt å melde meg ut av treningssenteret. Har vært uten medlemsskap i tre mnd'r nå. Da jeg gikk der fast var jeg fornøyd med meg selv og hadde min idealvekt på 67 kg. Nå veier jeg 70, og har virkelig lyst til å bli kvitt de slappe tre kiloene. Har prøvd den siste tiden å gå turer og spise sunt, men ser ikke ut til å gå ned i vekt.Mulig kroppen savner å få skikkelig svetta og trent seg. Men det jeg nå lurer på om er om noen her kan hjelpe meg/gi meg tips om hvordan jeg kan trimme godt hjemme - og på den måten gå ned noen kilo? Det er for tiden for dyrt å gå på senteret, dessverre :-( Noen råd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 En times gåtur hver dag med jevn, litt rask takt bør gjøre susen. Og å øke aktivitetsnivået generelt hjelper faktisk veldig bra. Ta trapper, f.eks, ikke bruk bilen til butikken, osv. Og se over kostholdet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ildg Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 En times gåtur hver dag med jevn, litt rask takt bør gjøre susen. Og å øke aktivitetsnivået generelt hjelper faktisk veldig bra. Ta trapper, f.eks, ikke bruk bilen til butikken, osv. Og se over kostholdet. En universalbenk pluss noe til fra: http://www.mobech.no/ behøver ikke bli så dyrt. Det kan brukes år etter år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramix Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Treningssenter er jo ikke det eneste alternativet til organisert idrett da...jeg begynte å trene kampsport i voksen alder, og det er fantastisk bra trening, billig, sosialt og kjempegøy:-) Det er mange muligheter der ute!! Suss fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.