Gjest marissa Skrevet 25. august 2003 Skrevet 25. august 2003 Av økonomiske grunner har jeg valgt å melde meg ut av treningssenteret. Har vært uten medlemsskap i tre mnd'r nå. Da jeg gikk der fast var jeg fornøyd med meg selv og hadde min idealvekt på 67 kg. Nå veier jeg 70, og har virkelig lyst til å bli kvitt de slappe tre kiloene. Har prøvd den siste tiden å gå turer og spise sunt, men ser ikke ut til å gå ned i vekt.Mulig kroppen savner å få skikkelig svetta og trent seg. Men det jeg nå lurer på om er om noen her kan hjelpe meg/gi meg tips om hvordan jeg kan trimme godt hjemme - og på den måten gå ned noen kilo? Det er for tiden for dyrt å gå på senteret, dessverre :-( Noen råd? 0 Siter
Zelig Skrevet 25. august 2003 Skrevet 25. august 2003 En times gåtur hver dag med jevn, litt rask takt bør gjøre susen. Og å øke aktivitetsnivået generelt hjelper faktisk veldig bra. Ta trapper, f.eks, ikke bruk bilen til butikken, osv. Og se over kostholdet. 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 En times gåtur hver dag med jevn, litt rask takt bør gjøre susen. Og å øke aktivitetsnivået generelt hjelper faktisk veldig bra. Ta trapper, f.eks, ikke bruk bilen til butikken, osv. Og se over kostholdet. En universalbenk pluss noe til fra: http://www.mobech.no/ behøver ikke bli så dyrt. Det kan brukes år etter år. 0 Siter
miramix Skrevet 21. september 2003 Skrevet 21. september 2003 Treningssenter er jo ikke det eneste alternativet til organisert idrett da...jeg begynte å trene kampsport i voksen alder, og det er fantastisk bra trening, billig, sosialt og kjempegøy:-) Det er mange muligheter der ute!! Suss fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.