Gjest mystifistisk Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hei, Er en jente på slankern. Skal bare ned tre-fire kilo, men ser ikke ut til å klare det. har prøvd i to uker nå uten å gå ned, og ta det med ro - jeg trenger å gå ned altså ;-) Kan noen evaluere min kostplan, så blir jeg gla: Dette spiser jeg: Frokost: Kellogså Spesial K med skummet melk. (ca 230 kalorier) Lunsj: To skiver med pålegg (ca 250 kalorier) + frukt (ca 50 kalorier) Middag: F.eks fisk, svinekjøtt, kyllingfilet,kalkunfilet, tunfisk, karbonadedeig.....pluss litt pasta, potet eller ris. Kanskje litt saus eller smør og masse grønnsaker/salat. (ca. 400 kalorier) Kvelds: En skive eller to evt knekkebrød/frokostblanding. (ca 200 kalorier) I det hele tatt: jeg spiser ca 1000-1100 kalorier hver dag. Prøver følge et GR-program jeg har prøvd tidligere. Men jeg går jo ikke ned??!!! Dette programmet har jeg gått ned på før, uten at jeg trimmet noe mer den gang.Har hverken tid eller råd til treningsstudio, og må vel derfor gå noen turer - noe jeg også gjør nesten hver dag. Hva gjør jeg galt her???? Jeg spiser jo så og si fettfattig og skeier kun ut i helgene med sjokolade. >Litt må man jo unne seg! Takker for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darma Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Kanskje du ikke har behov for å gå ned de siste kiloene? Eller så trenger kroppen litt tid, det er ikke slik at når man spiser lite, så går man ned øyeblikkelig.. Leste ett sted at det tar to uker før man merker det man spiser/ikke spiser. Lav forbrenning - kroppen sparer seg? Du må begynne å trene.. Ikke la det gå mer enn 3-4 timer mellom hvert måltid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Kostlisten ser ok ut. Kanskje den er for fettfattig? Ikke kutt ut det fettet du skal ha pr dag iflg Roede! Drikker du sukkerholdig brus/saft/te/sjokomelk/nektar som du ikke nevner her? Spiser du kjempesjokolader i helgene, er hele dagsrasjonen med mat oppbrukt... Var det ikke sånn at den første tiden av en slankekur, skulle man være slavisk... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.