Gjest berntulf Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 jeg lurer på hvor fort det er mulig å gå ned i vekt på f.eks en uke? Nå er det ikke viktig om dette er en sunn metode for kropen jeg bare lurer på hvor mye det er mulig å gå ned hvis du spiser mellom 300 til 700 kalorier om dagn og går minst en og en halv time for dagen? Jeg vet at dette er meget ugunstig for kroppen, jeg bare lurer iksom. mvh lurende 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Det er nok veldig individuelt alt etter vekt, alder, vann i kroppen, om du har slanket deg 100 ganger før o.s.v. Frste uken av en slankekur går jeg gjerne ned ca 3 kg, det er for det meste vann. Jeg husker min far gikk ned 7 kg i løpet av veldig kort tid, da han tok vanndrivende tabletter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.