Gå til innhold

rødming og sånt

Anbefalte innlegg

Gjest "rødme"
Skrevet

Jeg er en gutt på 16 år. Jeg har akkurat begynt på videregående og har kommet i en klasse med mange gode venner. Men jeg har et problem. Hvis jeg skal si noe i klassen blir jeg så utrolig usikker og redd for å drite meg ut. Jeg er faktisk veldig populær men likevel er jeg redd for å ta ordet. det verste er å ha fremføring av et prosjekt. da bare bobler det i ansiktet og jeg fumler med ordene. er det noen som kan hjelpe??

Gjest CatePus
Skrevet

Heisann!

Jeg synes det er ganske søtt når noen rødmer, jeg, da!

Paster en link til en artikkel om rødming, hvor det står noe om hvorfor man rødmer, og hva som kan gjøres for å hindre rødming.

Gjest rødmer også
Skrevet

Heisann!

Jeg synes det er ganske søtt når noen rødmer, jeg, da!

Paster en link til en artikkel om rødming, hvor det står noe om hvorfor man rødmer, og hva som kan gjøres for å hindre rødming.

Linken ????

Gjest Pricilla
Skrevet

Bare se for deg alle sammen nakene! ; ) Det har hjulpet meg når ejg fomler og stammer når ejg skal tale fotr en forsamling... Blir helt shaky etterpå og sikkert tomatrød.

Du blir mer selvsikker etterhvert. Øvelse gjør mester!

Gjest lis@bet
Skrevet

Har hatt det sånn som deg.. Men nå skal du høre hva som faktisk hjalp meg - Jeg prøvde å tenke, i helt vanlige situasjoner sammen med vennene mine, at nå skal jeg prøve å rødme. Hvis jeg sa noe fjåsete tenkte jeg at dette ville jeg rødmet for hvis jeg sto foran hele klassen, så derfor skal jeg prøve det nå også.

Det gikk så klart ikke, man kan ikke rødme på kommando.

Så når jeg gikk opp foran klassen ved fremføringer og slike ting, så tenkte jeg hele tiden på at jeg skulle prøve å rødme med vilje.

Av en eller annen grunn hjalp dette etter en stund. Rødmet mindre og mindre.

Men det blir nok bedre når du har gått i denne klassen en stund også, blitt litt bedre kjent med de andre. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...