Gjest fedon :o) Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Mulig jeg er fantasiløs, men hvis brød er så usunt - hva erstatter man det med? Til frokost f.eks.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tips nr.1 Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Lettyoughurt uten sukker blandet med 4-korn, mandler og gjerne litt all-bran. Eller en fruktsalat i lettyoughurt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Spis brød, men velg grove sorter. Grove knekkebrød. Sunne kornblandinger uten sukker etc. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg tror du kødder med oss og heter ikke fedon .... Egg og bacon til frokost gjør susen !! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Hmm.. prøvde det der en periode jeg og, men gadd ikke mer. Blr likosm ikke noe igjen hvis man ikke kan spise pasta, ris, poteter eller brød. men til frokost spiste jeg et kaldt kokt egg, en tomat, agusrk, salat og tre skinkeskiver. Ble en hel tallerken full av mat og jeg ble faktisk mett! Spiste en brødskive og en salatbolle til lunsj. Spiste mindre potet og mer kjøtt og grønnsaker til middag. Spiste også advokado med reker og lettmajones og sitropepper. Kjempegodt og mettende, drikk masse vann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke signe Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 RugSprø og andre surdeigsbrød fungerer kjempefint som erstatning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Fedon har vel sagt et utall av ganger at det ikke er slik at brød, pasta og ris er så skadelig for alle. Men for de som har en viss type overvekt, kan det ha noe for seg å kutte ned på disse tingene, og evt. bruke grovere varianter. Dersom man skal gå inn for noe (fx som dette Fedon anbefaler for de som trenger det) - så bør man også lese litt mer enn avis-overskrifter mm. Lese bøkene hans fx, boken "Naturlig slank" - og "Kokeboken naturlig slank". Sistnevnte er på tilbud på flere nettbokhandlere fordi den også har kommet ut i en nyere utgave (til full pris). Evt. er de vel også å få tak i på biblioteket kanskje. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.