Gå til innhold

Bytte ut brød med - hva da???

Gjest fedon :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Hmm.. prøvde det der en periode jeg og, men gadd ikke mer. Blr likosm ikke noe igjen hvis man ikke kan spise pasta, ris, poteter eller brød. men til frokost spiste jeg et kaldt kokt egg, en tomat, agusrk, salat og tre skinkeskiver. Ble en hel tallerken full av mat og jeg ble faktisk mett! Spiste en brødskive og en salatbolle til lunsj. Spiste mindre potet og mer kjøtt og grønnsaker til middag. Spiste også advokado med reker og lettmajones og sitropepper. Kjempegodt og mettende, drikk masse vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fedon har vel sagt et utall av ganger at det ikke er slik at brød, pasta og ris er så skadelig for alle. Men for de som har en viss type overvekt, kan det ha noe for seg å kutte ned på disse tingene, og evt. bruke grovere varianter.

Dersom man skal gå inn for noe (fx som dette Fedon anbefaler for de som trenger det) - så bør man også lese litt mer enn avis-overskrifter mm. Lese bøkene hans fx, boken "Naturlig slank" - og "Kokeboken naturlig slank". Sistnevnte er på tilbud på flere nettbokhandlere fordi den også har kommet ut i en nyere utgave (til full pris). Evt. er de vel også å få tak i på biblioteket kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...