Gå til innhold

FU om barter og skjegg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• shandy

9

• Altman

4

• Prozak

4

• Pappa Bjørn

2

Mest aktive i denne tråden

Nei og nei. Holder det ikke med stor kuk?

Hehe, må le også. Kukken er stor nok den, men du vet det er mer som skal til også. Oppvarming begge veier (ikke at jeg trenger så mye av det, men) Deilig er det uansett.

Hvor er fruen for tiden forresten. Ikke her iallefall. Like drittlei som meg kanskje?

Hehe, må le også. Kukken er stor nok den, men du vet det er mer som skal til også. Oppvarming begge veier (ikke at jeg trenger så mye av det, men) Deilig er det uansett.

Hvor er fruen for tiden forresten. Ikke her iallefall. Like drittlei som meg kanskje?

"...men du vet det er mer som skal til også. Oppvarming begge veier"

Jeg vet ikke så mye om slikt, såe..... ja, nei - jeg er blank.

"Hvor er fruen for tiden forresten. Ikke her iallefall. Like drittlei som meg kanskje?"

Hun sitter nå borti her og grynter

Annonse

Annonse

Sannsynligvis mer drittlei enn deg siden hun ikke er her mer ;) hehe

Høne I Frikassè

Noen kler det, andre ikke.

Min samboer har bart som går over munnen (selvfølgelig) og som fortsetter rundt munnen og ender opp i skjegget. Skjegget er ca 20 cm langt og smalt. Og så er han skinhead. Han kler IKKE å ikke ha skjegg og bart.

(nei, han er ikke MC-dood - ei heller Biker Jens!) *humrer*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...