Treningsnarkoman1365380325 Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg har alltid trent mye, så og si hver dag. Jeg trener veldig variert og har ikke hatt skader på mange år. I sommer hadde jeg en mnd treningsfri, i forbindelse med en backpacker tur. Det ble veldig mye nattbuss. Jeg opplevde på slutten smerter i knærne om natten og smerter når jeg skulle gå av bussen. Dette til tross for at man kunne sitte i en behagelig sovestilling. Nå som jeg er tilbake i hverdagen, merker jeg smerter i kneet, spesielt på baksiden av selve kneet. Dette kommer når jeg går og spesielt når jeg går ned trapper. Jeg er i gang med trening igjen, og merker ikke spesiell smerte på trening. Jeg tenkte kanskje dette skyldtes at musklene ble litt svekket i ferien, da jeg ikke trente i det hele tatt og vanligvis trener styrke 2-3 dg i uken. Håper du kan gi meg noen tips. Er livredd for å ha fått en permanent skade, siden jeg er veldig aktiv. Takk ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Søk på patellafemoralt smertesyndrom (evnt. patellofemoralt smertesyndrom). Det med å sitte lenge og gå ned trapper er typisk for dette, også å belaste kneet i bøyd stilling. Det er mulig at en lege kan hjelpe deg med å finne årsaken, men trolig får du en diffus diagnose som den over (som er en slags samlediagnose for vondt i kneet av ulike årsaker). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Treningsnarkoman1365380325 Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Søk på patellafemoralt smertesyndrom (evnt. patellofemoralt smertesyndrom). Det med å sitte lenge og gå ned trapper er typisk for dette, også å belaste kneet i bøyd stilling. Det er mulig at en lege kan hjelpe deg med å finne årsaken, men trolig får du en diffus diagnose som den over (som er en slags samlediagnose for vondt i kneet av ulike årsaker). Kjenner meg veldig igjen i det som står beskrevet om denne "sykdommen". Skumle greier. Men takk for hjelpen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.