Gå til innhold

Noe som hjelper mot PMS? ; )

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Har en utrolig dårlig dag i dag.. begynte med mensen som har kommet i natt og klina til skikkleig. Vondt i magen, korsryggen og stiv nakke + hodepine.... Jippi! Så var det bråk om badet... Begge hadde dårlig tid og begge var morragretne.. Så kommer ejg på jobb og her er det bare surr.

Er så sinnsyk hissig! Det prikker i armer og bein. Blirsint av det minste. Regner med dette humøret kom med mensen i dag... : )

Vil ikke være sånn! Noe som hjelper? Bortsett fra å gå rundt å banne for meg sjøl og være sint? Skal på aerobic i kveld og.. vanligvis når jeg ikke henger med på trinna ler ejg av meg sjøl, men i dag blir det vel andre boller! komemr bare til å bli forbanna. Uff.... : )

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117456-noe-som-hjelper-mot-pms/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

14

• mil1365380270

8

• soleil

3

• laguna1365380434

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Pricilla

Nå lurer jeg på:

Det heter "premenstruell" betyr ikke det _før_ mensen ?

Det jeg har sett av slikt har kommet før og gått over når mensen kommer.

Aner ikke! ; ) Har aldri blitt mer sur eller hissig pga mensen før... men du har sikkert rett! Har bare hatt menssmerter jeg, ikke noe humørforandringer, men det merker jeg tydelig nå! ; ) Og regner med det er pga. mensen..

Ulv I Faarikaal

Aner ikke! ; ) Har aldri blitt mer sur eller hissig pga mensen før... men du har sikkert rett! Har bare hatt menssmerter jeg, ikke noe humørforandringer, men det merker jeg tydelig nå! ; ) Og regner med det er pga. mensen..

Fest en strikk rundt håndleddet, dra i den og slipp når du føler at irritasjonen melder seg. Gammelt yogatriks.

Annonse

Annonse

mil1365380270

Enda et spørmål:

Naturen har en mening med PMS kjenner jeg den rett, hva kan det være ?

Holder jo menn på ganske god avstand, da ;-) Men det skjer andre rare ting også; man blir dårlig i magen, p.g.a. hormonene f.eks. Skjønner ikke vitsen med det heller, jeg. Ja, ja, hjelper jo mot menn det også.... ;-)

Ulv I Faarikaal

Holder jo menn på ganske god avstand, da ;-) Men det skjer andre rare ting også; man blir dårlig i magen, p.g.a. hormonene f.eks. Skjønner ikke vitsen med det heller, jeg. Ja, ja, hjelper jo mot menn det også.... ;-)

PMS holder menn unna, det er sjelden jeg har følt med så urimelig behandlet som av en som påstår å være i den fasen.

Jeg mistenker enkelte for å bruke det som unnskyldning for ikke å innrømme feil og ikke be om unnskyldning for ekstreme urimeligheter.

mil1365380270

PMS holder menn unna, det er sjelden jeg har følt med så urimelig behandlet som av en som påstår å være i den fasen.

Jeg mistenker enkelte for å bruke det som unnskyldning for ikke å innrømme feil og ikke be om unnskyldning for ekstreme urimeligheter.

Ha-ha! Verden oppfattes som veldig urimelig av den som har PMS også, så det er vel individuelt hvor mye planlegging, som er inne i bildet...

Når man føler seg dårlig, og alle rundt deg oppfører seg som idioter, er det jo vanskelig å ikke si fra da ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...