Gjest Pricilla Skrevet 26. august 2003 Skrevet 26. august 2003 Har en utrolig dårlig dag i dag.. begynte med mensen som har kommet i natt og klina til skikkleig. Vondt i magen, korsryggen og stiv nakke + hodepine.... Jippi! Så var det bråk om badet... Begge hadde dårlig tid og begge var morragretne.. Så kommer ejg på jobb og her er det bare surr. Er så sinnsyk hissig! Det prikker i armer og bein. Blirsint av det minste. Regner med dette humøret kom med mensen i dag... : ) Vil ikke være sånn! Noe som hjelper? Bortsett fra å gå rundt å banne for meg sjøl og være sint? Skal på aerobic i kveld og.. vanligvis når jeg ikke henger med på trinna ler ejg av meg sjøl, men i dag blir det vel andre boller! komemr bare til å bli forbanna. Uff.... : ) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 26. august 2003 Skrevet 26. august 2003 Nå lurer jeg på: Det heter "premenstruell" betyr ikke det _før_ mensen ? Det jeg har sett av slikt har kommet før og gått over når mensen kommer. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. august 2003 Skrevet 26. august 2003 Søtsaker. korsryggmassasje og total mangel på provokasjoner..;o) God bedring! 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 26. august 2003 Skrevet 26. august 2003 Noen sverger til Johannesurt. Finnes også produkter med noen pollen-greier, som skal hjelpe. Du får det i helsekosten og kanskje på apoteket? Hvis du har tid, hjelper fysisk aktivitet veldig, både på humøret og smertene. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 26. august 2003 Skrevet 26. august 2003 Nå lurer jeg på: Det heter "premenstruell" betyr ikke det _før_ mensen ? Det jeg har sett av slikt har kommet før og gått over når mensen kommer. Aner ikke! ; ) Har aldri blitt mer sur eller hissig pga mensen før... men du har sikkert rett! Har bare hatt menssmerter jeg, ikke noe humørforandringer, men det merker jeg tydelig nå! ; ) Og regner med det er pga. mensen.. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 26. august 2003 Skrevet 26. august 2003 Aner ikke! ; ) Har aldri blitt mer sur eller hissig pga mensen før... men du har sikkert rett! Har bare hatt menssmerter jeg, ikke noe humørforandringer, men det merker jeg tydelig nå! ; ) Og regner med det er pga. mensen.. Fest en strikk rundt håndleddet, dra i den og slipp når du føler at irritasjonen melder seg. Gammelt yogatriks. 0 Siter
soleil Skrevet 26. august 2003 Skrevet 26. august 2003 Nattlysolje, omega3 og/eller tran. Ibux mot smerter. Varmeflaske og masse sympati. En halvkilos smågodt og en orgasme eller to kan også gjøre susen. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 26. august 2003 Skrevet 26. august 2003 Fest en strikk rundt håndleddet, dra i den og slipp når du føler at irritasjonen melder seg. Gammelt yogatriks. Tror jeg bare vil bli enda mer hissig da men... : ) #AU!**faen!..)¤jævla#dritt#.. osv osv. : ) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 26. august 2003 Skrevet 26. august 2003 Nattlysolje, omega3 og/eller tran. Ibux mot smerter. Varmeflaske og masse sympati. En halvkilos smågodt og en orgasme eller to kan også gjøre susen. >>En halvkilos smågodt og en orgasme eller to Syns jeg ser det 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 26. august 2003 Skrevet 26. august 2003 Tror jeg bare vil bli enda mer hissig da men... : ) #AU!**faen!..)¤jævla#dritt#.. osv osv. : ) Nå spørs det hva slag strikk, og hvor hardt du drar. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 26. august 2003 Skrevet 26. august 2003 Enda et spørmål: Naturen har en mening med PMS kjenner jeg den rett, hva kan det være ? 0 Siter
soleil Skrevet 26. august 2003 Skrevet 26. august 2003 Enda et spørmål: Naturen har en mening med PMS kjenner jeg den rett, hva kan det være ? Det skal skremme kvinner til å ikke få mensen slik at de er gravide hele tida og får masse avkom. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 26. august 2003 Skrevet 26. august 2003 Enda et spørmål: Naturen har en mening med PMS kjenner jeg den rett, hva kan det være ? Å disiplinere menn? ; ) Aner ikke det heller.. Dette er som sagt ukjent for meg selv om jeg har hatt mensen i 10 år nå... 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 26. august 2003 Skrevet 26. august 2003 Det skal skremme kvinner til å ikke få mensen slik at de er gravide hele tida og får masse avkom. Takk men det tror jeg ikke på 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 26. august 2003 Skrevet 26. august 2003 >>En halvkilos smågodt og en orgasme eller to Syns jeg ser det Kan hoppe over godisen. Får heller trne litt og ta en laaang dusj etterpå, med en orgasme eller to! ; ) det hjelper i hvert fall mot smerter. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 26. august 2003 Skrevet 26. august 2003 Å disiplinere menn? ; ) Aner ikke det heller.. Dette er som sagt ukjent for meg selv om jeg har hatt mensen i 10 år nå... Hvorfor trengs det bare en premensstruell for å skru i en pære ? Svar: FOR DET VEL !!! FAEN SÅ DU MASER !!! 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 26. august 2003 Skrevet 26. august 2003 Enda et spørmål: Naturen har en mening med PMS kjenner jeg den rett, hva kan det være ? Holder jo menn på ganske god avstand, da ;-) Men det skjer andre rare ting også; man blir dårlig i magen, p.g.a. hormonene f.eks. Skjønner ikke vitsen med det heller, jeg. Ja, ja, hjelper jo mot menn det også.... ;-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 26. august 2003 Skrevet 26. august 2003 Holder jo menn på ganske god avstand, da ;-) Men det skjer andre rare ting også; man blir dårlig i magen, p.g.a. hormonene f.eks. Skjønner ikke vitsen med det heller, jeg. Ja, ja, hjelper jo mot menn det også.... ;-) PMS holder menn unna, det er sjelden jeg har følt med så urimelig behandlet som av en som påstår å være i den fasen. Jeg mistenker enkelte for å bruke det som unnskyldning for ikke å innrømme feil og ikke be om unnskyldning for ekstreme urimeligheter. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 26. august 2003 Skrevet 26. august 2003 PMS holder menn unna, det er sjelden jeg har følt med så urimelig behandlet som av en som påstår å være i den fasen. Jeg mistenker enkelte for å bruke det som unnskyldning for ikke å innrømme feil og ikke be om unnskyldning for ekstreme urimeligheter. Ha-ha! Verden oppfattes som veldig urimelig av den som har PMS også, så det er vel individuelt hvor mye planlegging, som er inne i bildet... Når man føler seg dårlig, og alle rundt deg oppfører seg som idioter, er det jo vanskelig å ikke si fra da ;-) 0 Siter
Gjest Banja Skrevet 26. august 2003 Skrevet 26. august 2003 Å disiplinere menn? ; ) Aner ikke det heller.. Dette er som sagt ukjent for meg selv om jeg har hatt mensen i 10 år nå... Har du bare hatt mensen i 10 år? Hmmm... Jeg har hele tiden trodd at du var i alderen 40-50... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.