Gå til innhold

Noe som hjelper mot PMS? ; )

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Ha-ha! Verden oppfattes som veldig urimelig av den som har PMS også, så det er vel individuelt hvor mye planlegging, som er inne i bildet...

Når man føler seg dårlig, og alle rundt deg oppfører seg som idioter, er det jo vanskelig å ikke si fra da ;-)

Når man føler at ALLE oppfører seg som idioter, da må fornuften si at det ikke kan være tilfelle.

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

14

• mil1365380270

8

• soleil

3

• laguna1365380434

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Ulv I Faarikaal

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=73382

Jeg tror det må være noe mektige menn har funnet opp for å trykke ned kvinner.

Jeg syns det er et fint påskudd til å avfeie kvinners urimeligheter.

Kvinner bruker det når de vil være urimelige og late, menn bruker det for å avfeie kvinner.

Gjest Pricilla

Måten du skriver på... Du virker "gammel". Ikke noe vondt ment, altså.

Hehe! ; ) Den var morsom! Blir kalt for tuppa av venninnene mine siden jeg er den som er mest "husmor" og passer på ditt og datt og kan virke litt "mamma" av og til...

Kan ikke noe for det! Kan ikke noe for det, er vel ansvarsbevisst da (kremt kremt). Noen må jo være det og! ; )

mil1365380270

Jeg syns det er et fint påskudd til å avfeie kvinners urimeligheter.

Kvinner bruker det når de vil være urimelige og late, menn bruker det for å avfeie kvinner.

Er ikke hysteria det greske navnet på livmor?

Når det er nevnt, må jeg i feminismens ånd, påpeke at menn har større humørsvingninger p.g.a. hormoner (har jeg lest), enn kvinner har.

Hvem er det mest sannsynlig står og sparker i det punkterte dekket f.eks.?

Gjest Synes jeg

Hehe! ; ) Den var morsom! Blir kalt for tuppa av venninnene mine siden jeg er den som er mest "husmor" og passer på ditt og datt og kan virke litt "mamma" av og til...

Kan ikke noe for det! Kan ikke noe for det, er vel ansvarsbevisst da (kremt kremt). Noen må jo være det og! ; )

Hun menger seg jo med de eldre her på forumet og gir ofte uttrykk for det samme som de som er rundt 40 her inn, eller de som har skaffet seg unger og gubbe for lengst. Hun og Åsemor..

Annonse

Gjest Pricilla

Hun menger seg jo med de eldre her på forumet og gir ofte uttrykk for det samme som de som er rundt 40 her inn, eller de som har skaffet seg unger og gubbe for lengst. Hun og Åsemor..

Er det så ille da? : ) Synes damer med litt mer livserfaring er mye morsommere jeg! Røyker og spiser lunsj med en "jente"gjeng på jobben, de er fra 38 år og oppover. Synes det er mye morsommere å feste med dem enn jenter på min egen alder. Det er ikke store forkjellen på "oss" ungjentene og de som har noen flere år på baken synes jeg...

Var ute med to kollegaer på 35 og 40 på lørdag - hadde det knallgøy vi! ; )

Gjest Pricilla

Hun eller jeg? :) Men jeg synes hun gir uttrykk for at hun er "gammel". Bare navnet "Pricilla" får meg til å tenke på en godt voksen dame.

Javel, men gammal er jeg ikke! ; ) Har egentlig et "lita jente" navn... Så når ejg blir gammel, så passer ikke det...

En av mine beste venninner er mormoren min på 78 da... Blir kalt for "gamlis-NN" av en på jobben fordi jeg elsker dansketurer med båten (gjerne med mormor), og sitter oppe hele natta med mormor og skravler + at jeg bruker en del "gamlis-utrykk" hvis jeg har snakke for mye med mormor. ; )

Det vil vel egentlig bare si at jeg kommer overens med folk i alle aldre det... : ) Og det synes i hvert fall jeg er positivt! Eller hva?

Javel, men gammal er jeg ikke! ; ) Har egentlig et "lita jente" navn... Så når ejg blir gammel, så passer ikke det...

En av mine beste venninner er mormoren min på 78 da... Blir kalt for "gamlis-NN" av en på jobben fordi jeg elsker dansketurer med båten (gjerne med mormor), og sitter oppe hele natta med mormor og skravler + at jeg bruker en del "gamlis-utrykk" hvis jeg har snakke for mye med mormor. ; )

Det vil vel egentlig bare si at jeg kommer overens med folk i alle aldre det... : ) Og det synes i hvert fall jeg er positivt! Eller hva?

Kommer du så godt overens med de på din egen alder da? Eller har du kanskje ikke jevngamle venninner?

Gjest Pricilla

Kommer du så godt overens med de på din egen alder da? Eller har du kanskje ikke jevngamle venninner?

Joda! "Venninnene" på jobben er jeg mest sammen med på jobben.. Også på firmafester og sånn. Skal på hyttetur nå med noen av dem snart.

Men ellers er jeg sammen med jevnaldrene. Sambisen min er 22 han og...

Gjest mener jeg

Joda! "Venninnene" på jobben er jeg mest sammen med på jobben.. Også på firmafester og sånn. Skal på hyttetur nå med noen av dem snart.

Men ellers er jeg sammen med jevnaldrene. Sambisen min er 22 han og...

Du og Åsemor hadde nok blitt gode venninner. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...