Gå til innhold

Noe som hjelper mot PMS? ; )

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

14

• mil1365380270

8

• soleil

3

• laguna1365380434

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Er ikke hysteria det greske navnet på livmor?

Når det er nevnt, må jeg i feminismens ånd, påpeke at menn har større humørsvingninger p.g.a. hormoner (har jeg lest), enn kvinner har.

Hvem er det mest sannsynlig står og sparker i det punkterte dekket f.eks.?

Jeg sparker ikke, bare klør meg i hue og bytter dekk.

Ulv I Faarikaal

Javel, da... men om en kvinne og en mann står ved siden av hverandre, og du skulle gjette hvem som sparket i dekket (en av de gjorde det), hvem hadde du gjettet på?

Den som statisisk sett hadde mest følelser for biler, og det er mannen.

Annonse

Jeg tror faktisk jeg har et råd du kan prøve. Det gir ingen umiddelbar effekt her og nå, men over tid vil det kanskje minske PMS-plagene dine. Det hjalp faktisk meg! Og jeg..æh...var vel beryktet her på DOL når jeg hadde PMS og mens-grettenheten kom over meg:-)

Jeg leste på et annet helse-nettsted at forskning viste at inntak av ekstra B-vitaminer kunne hjelpe kvinner mot PMS-plager. Du må ta det hver dag, året rundt.

Så jeg gikk på apoteket og kjøpte et glass med "B-vitamin kompleks". Det inneholder seks ulike B-vitaminer.

Jeg tar to slike hver morgen. Etter et par måneder ble jeg faktisk merkbart bedre. Bedre og bedre og bedre! Nå har jeg tatt det siden i vinter, og er nesten ikke plaget lenger!!

Jeg trodde ikke på det egentlig, men nå tør jeg ikke slutte !! Det er det forresten heller ingen grunn til, for B-vitaminer er vannløselige, det er altså ikke noe farlig å ta større doser av dem. Kroppen skiller selv ut det den ikke trenger med urinen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...