Gå til innhold

Skal du se ungkaren Norge?

Gjest rar måte å velge make på!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

monique1365380367

Er enig at det virker rart at man skal finne den rette på den måten. Tross alt er det begrenset hvor kjent man blir med hverandre på den korte tiden.

Men jeg skal se det. Har fulgt med på de amerikanske utgavene, og gleder meg til å se det på norsk.

yes, skal se det. har sett den amerikanske versjonen...tenker ikke over om det er rart at folk forelsker seg i løpet av et par uker...det er underholdning....

Annonse

Gjest en seer

Er enig at det virker rart at man skal finne den rette på den måten. Tross alt er det begrenset hvor kjent man blir med hverandre på den korte tiden.

Men jeg skal se det. Har fulgt med på de amerikanske utgavene, og gleder meg til å se det på norsk.

Jeg forlovet meg etter fire uker, så blir man forelsket kan ting skje fort... men det er litt søkt at han skal finne den rette blant disse kvinnene, og de blir "tilfeldigvis" forelsket i ham... Underholdning, ja! Men for deltakerene er det vel seriøst?

Gjest ikke sign

Jeg lurer på om de på forhånd bestiller en viss type damer?

Virker som de fleste har langt rett hår, er brune og slanke med høyere utdanning.

Kanskje han kommer med ønsker? Trodde ellers de skulle ha ulike damer. Ikke alle har høy utd. vel? Er han rik forresten?

Kanskje han kommer med ønsker? Trodde ellers de skulle ha ulike damer. Ikke alle har høy utd. vel? Er han rik forresten?

Det er jo noen butikkledere og resten jobber som frisører, make-up artister og modeller.

http://www.sol.no/bildegalleri/article.jhtml?articleID=2591314

Kommer nok til å se det, ja. Rett og slett av ren og skjær nysgjerrighet på dette konseptet. Utrolig spesiell måte å finne seg noen på, ja. Og hvordan i heite vet man etter ca 2 mndr at man tør å fri - og gifte seg med vedkommende? Syns 2 mndr er svært lite.

Noen som vet om han har fridd forresten?

Forøvrig reagerer jeg på damene som er med. Samtlige er jo såkallt pene. Vel, selv syns jeg kanskje en eller to av dem var naturlig pene, men det er da ikke vanskelig å se stilen her, er det vel? Bimbo, bimbo og enda en bimbo...?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...