Gå til innhold

Trenger interiørarkitekt

Anbefalte innlegg

Gjest pusse opp

Jeg skal pusse opp, dvs utvide badet ved å slå sammen toalett og deler av en gang med mitt nåværende (knøttlille) bad. Fordi dette blir en forholdsvis komplisert affære - flytting av vegger etc. - trenger jeg interiørarkitekt.

Noen som kan anbefale firmaer eller enkeltpersoner?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117586-trenger-interi%C3%B8rarkitekt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pusse opp

Høres ut som du trenger en tømrer, i første omgang... Du glemte å si hvor i landet..

Nei, jeg trenger definitivt interiørarkitekten først deretter sikkert både snekker, rørlegger, elektriker etc.

(Det er ikke en interiørkonsulent el.l. jeg er på jakt etter.)

Jeg bor for øvrig i Oslo.

mil1365380270

Nei, jeg trenger definitivt interiørarkitekten først deretter sikkert både snekker, rørlegger, elektriker etc.

(Det er ikke en interiørkonsulent el.l. jeg er på jakt etter.)

Jeg bor for øvrig i Oslo.

Sorry, er så vant til å ordne alt selv, dessuten har jeg ikke råd til å vurdere å leie inn en interiørarkitekt en gang :-)

Om du ikke får svar fra noen med personlig erfaring, hva med å kontakte Bonytt? De burde ha noen å anbefale...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...