Gå til innhold

Jeg støtter disse fedrene,gjør du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gonggong

Mener at ting kan gjøres opp uten vold, men han her fortjente ikke noe annet.

:o/

http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article129040.ece

Denne linken viser at det finnes så mange tragiske skjebner,noe må gjøres så det blir slutt på dette...noe som gjør at overgriperne ikke tør og ødelegge livet til ungjenter.Dette er så trist lesning :(

Annonse

laguna1365380434

Tja. Såklart det er vanskelig å lavære å sympatisere.

Dog er jeg imot borgervernstendenser uansett,

Jeg vil ha full forståelse for en mann som gjør noe slikt, og for den del folk som ønsker å kastrere folk med en skjem skje, om de har voldtatt kona eller datteren eller hva som helst.

Men jeg synes samtidig ikke det er greit at rettsvesen aksepterer vold, uansett hvor "rettferdig" den måtte være.

Alle skal ha lik behandling for retten, uansett hva slags svin de måtte være.

Å fravike fra det prinsippet setter i praksis alles rettsikkerhet i fare.

Tror jeg.

mil1365380270

Tja. Såklart det er vanskelig å lavære å sympatisere.

Dog er jeg imot borgervernstendenser uansett,

Jeg vil ha full forståelse for en mann som gjør noe slikt, og for den del folk som ønsker å kastrere folk med en skjem skje, om de har voldtatt kona eller datteren eller hva som helst.

Men jeg synes samtidig ikke det er greit at rettsvesen aksepterer vold, uansett hvor "rettferdig" den måtte være.

Alle skal ha lik behandling for retten, uansett hva slags svin de måtte være.

Å fravike fra det prinsippet setter i praksis alles rettsikkerhet i fare.

Tror jeg.

Helt enig, og er helt for at det skal straffes, men dette kunne jeg gått i fengsel for...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...