Gå til innhold

Martin Schanke, sympatien tyter fullstendig over

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

I følge informerte kilder, får Martin en ustoppelig strøm av sympati helt siden episoden med ørefiken. Han har måttet ta i bruk hele familien for å svare på alt, og selv garvete mediefolk har aldri sett maken. I dag har det toppet seg fullstendig, det ringer konstant og blomsterbuketter blir flere for hver dag.

Dette er det mange som liker svært dårig, men mine teorier slo til: sympati er underlige greier, når noen blir utsatt for noe eller gjør noe impulsivt og sjokkerende, spørs det hvordan de er likt, hvordan de ser ut, hvordan de forsvarer seg, deres generelle adferd, livsssituasjon og tidligere sympatier blant folk.

Fortsetter under...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

37

• laguna1365380434

9

• petter smart

7

• Dorthe

6

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

He-he.

Jeg bare venta på det.

Det lengste jeg har gått er å smelle en ballong foran trynet til en som ikke klarte å diskutere sak.

Ellers har jeg fått et tungt askebeger kasta etter meg av full kraft på gamle Club 7, takket være mine reflekser sitter jeg her enda.

En bekjent spiste opp matpakka til en han ikke likte. Det var litt drøyt.

Ulv I Faarikaal

Ikke alle gjemmer han under vingene, ikke engang i familien....heldigvis...

www.finnmarken.no/lokale_nyheter/article732387.ece

Det er rørende med barns oppfatning av verden, og det tyder på at Martin ikke lærer barna sine uvaner.

Det som er "synd" er at eldre ikke har samme rosenrøde syn på verden, og aksepterer mer aggresjon ettersom de blir eldre. Når de for første gang f eks får se familienedlemmer eller naboer fly på hverandre.

F eks jeg ble uhyre skeptisk til visse situasjoner og opptrer uhyre vaktsomt i samme, på grunn av et brutalt og sjokkerende overfall for mange år siden.

Likevel sitter volden dypt inne hos meg og jeg har bevist for meg selv at jeg kan snu ryggen til å gå selv om provokasjonene og truslene er massive. Ingen har hoppet på meg på grunn av det. I tilfelle ville jeg nok kunne holde vedkommende unna uten å skade uten grunn eller ta hevn etterpå.

Men en dag _kan_ det renne over, alle har en grense, det vet jeg. Selv den gamle snille bestemora slo hemningsløst og hardt løs på to gjerningmenn med en kost da de raserte den nyplantede plenen hennes med moped.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Joda, jeg har aldri betvilt at det finnes en masse idioter i dette landet.

Morsomt var det nå allikevel, det gjorde dagen min i allefall.. For en dork.

Det er show, begge aktører har vekket folk.

Den ene må slutte å fike til folk, og den andre må slutte med verbale ørefiker. Jeg tror begge med sympatisører lærte noe.

Men det skulle ikke forundre meg at noen snart tar etter. Copycat?

Ulv I Faarikaal

Det aller værste er at politiet i Drammen skal bruke tid og ressurers på å ETTERFORSKE saken. Det kan da ikke være noe å etterforske dette her.

Syns du ikke du aner gliset bak skranken hos polti? Kanskje Martin har fans der?

Ulv I Faarikaal

Denne grensen ligger langt unna, men det illustrerer at alle har en grense. Der skulle til og med jeg vært med å banke hvis jeg følte det ikke var noen tvil. Hva med deg ?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=73524

Ulv I Faarikaal

Det er tydelig at det finnes mange idioter her i landet :o)

Idiotene har en stemme, og det irriterer sikkert mange i dette landet.

Vi skulle opprette idiotifrie soner, f eks i kommunepolitikken. Spørs om ikke brorparten måtte holde seg hjemme.

Annonse

Ulv I Faarikaal

He he.. Jo faktisk... Spørs nok om ikke mang en ung politiman i Drammen har tilbragt noen timer på Lyngås banen...

Jeg tipper de får en bilprat og en god latter, jeg syns jeg så et lite glis i munnviken på poltimannen.

Ulv I Faarikaal

Utrolig teit at folk ikke ser galskapen i denne situasjonen. Å ha sympati med en bølle som slår er helt på trynet. Hadde de hatt like mye sympati om han hadde dengt kjerringa si, tro?

Hva om han aldri har slått henne, men at hun har dratt til han med kleshengern en gang?

Utrolig teit at folk ikke ser galskapen i denne situasjonen. Å ha sympati med en bølle som slår er helt på trynet. Hadde de hatt like mye sympati om han hadde dengt kjerringa si, tro?

Det var så vidt han fiket til han med flathånda. Det var ikke snakk om vold eller denging.

Snakk om å gjøre en fjør til fem høns.

Det aller værste er at politiet i Drammen skal bruke tid og ressurers på å ETTERFORSKE saken. Det kan da ikke være noe å etterforske dette her.

Dette er en sak som er enkel å "oppklare" da det finnes TV bilder av det som skjedde og masse vitner.

Dersom politiet ikke etterforsker slike "viktige" saker vil to ting skjer:

De må etterforske vanskelige saker, som voldtekt, innbrudd, tyveri, og DET er vanskelig det.

Oppklaringsprosenten går ned

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...