Gå til innhold

Martin Schanke, sympatien tyter fullstendig over

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

37

• laguna1365380434

9

• petter smart

7

• Dorthe

6

Mest aktive i denne tråden

Politikere må tåle mye, men noen begår til og med selvmord, og da ikke på grunn av voldstrusler.

Jeg har selv sett enkelte bent fram trakassere sine motaktører på en slik måte at jeg og andre har gått i protest. Tydeligvis at noe av taktikken er å mobbe vekk motaktører i politikken, dumme dem ut, sverte dem på person og gi f i selve sakene. Det er ikke demokrati, men pøbelvelde.

Det interessante i denne saken er at opinionen ikke reagerte slik mange FrP-motstandere hadde håpet, men motsatt. Det sitter mange rundt om som kan tenke seg å fike til en AP-politiker, arrogansens høyborg. Det er ikke for ikkeno at de på tinget kalles "Det Kongelige Norske Arbeiderparti"

Hvis jeg overhode skulle fike til noen måtte det vært Valgjer som er det verste kvinnemenneske jeg vet om eller Bondevik som bare er en susete, "snill" dust.

Ulv I Faarikaal

De er alle idioter. Det går vel ikke an å sympatisere med en idiot av en fyr som offentlig går ut og slår under en valgkamp. Det viser jo bare at mannen er helt uberegnelig :o)

Eller at enkelte kan erte en stein på seg. Ingen har turt før nå å fike til noen. De reiser seg og går i stedet. Martin fikk ikke lov å gå, de var ikke "ferdige med han".

Jeg har sett AP-fyren i aksjon, han er ikke særlig satt pris på i sitt eget parti heller, viser det seg nå. Men partifellene må støtte han.

Ulv I Faarikaal

Hvis jeg overhode skulle fike til noen måtte det vært Valgjer som er det verste kvinnemenneske jeg vet om eller Bondevik som bare er en susete, "snill" dust.

Der ser du, du er nok ikke så lang i lunta du heller, bare vent til noen fornærmer deg, alle har en grense.

Han er bare en ape full av testosteron og burde aldri fått bevege seg fritt i samfunnet. Men slike er det faktisk noen som velger for å ta beslutninger for flertallet her i landet, jeg syns faktisk de menneskene som gir han stemmen sin er mer skremmende!

Annonse

Ulv I Faarikaal

Han er bare en ape full av testosteron og burde aldri fått bevege seg fritt i samfunnet. Men slike er det faktisk noen som velger for å ta beslutninger for flertallet her i landet, jeg syns faktisk de menneskene som gir han stemmen sin er mer skremmende!

Jeg må få minne om at han bare er lokalstyremedlem i Frogn, slik som ca 3000 andre i dette landet, ikke sitter han i kommunestyret heller.

Ikke overdriv Martins betydning i dette landet, uansett hvor irriterende han kan være.

Ulv I Faarikaal

Nei, bare krev de for 6000 kr, pr fik vel å merke.

Når ble andre ansvarlige for hva en person gjør?

Andre enkeltpersoner i dette landet kan begå mord uten at noen i hans miljø, gruppe, land, kultur eller familie får noe ansvar, ikke personen selv en gang.

Putselig er alle de 6000 aktive, seriøse FrP-medlemmer ansvarlige for hva en dust fra Frogn finner på i fritida.

Jeg må få minne om at han bare er lokalstyremedlem i Frogn, slik som ca 3000 andre i dette landet, ikke sitter han i kommunestyret heller.

Ikke overdriv Martins betydning i dette landet, uansett hvor irriterende han kan være.

Jo, det har du selvsagt rett i, men han har mange hjernedøde fans med seg... ;o)

laguna1365380434

Eller at enkelte kan erte en stein på seg. Ingen har turt før nå å fike til noen. De reiser seg og går i stedet. Martin fikk ikke lov å gå, de var ikke "ferdige med han".

Jeg har sett AP-fyren i aksjon, han er ikke særlig satt pris på i sitt eget parti heller, viser det seg nå. Men partifellene må støtte han.

"eller at enkelte kan erte på seg en stein".. Tror du virkelig han klarte å ressonere seg frem til det? At dette skulle ha noen planlagt og dypere motivasjon...?:D

Fyren operer etter rent refleks og impuls. Ingen refleksjon. Ingen hjemme...

Det er ingen vits i å narre seg selv til å tro noe annet.

Jeg skjønner at du, av en eller annen grunn, forsøker å minmere hvor dustete han er, eller å si at andre kan være like ille, men sorry, det funker ikke.

Du er maksimalt teit om du ikke klarer å fraholde deg å dra til noen under en skoledebatt. Sånn er det bare.

Jeg tror ikke du får til å forandre på det.

Noen sympati gir jeg ikke Schanke, men jeg synes det er hull i hode at Drammen politikammer skal etterforske dette når det ikke er anmeldt.

Vi ser hele tiden at politiet ikke har ressurser til å komme når det er innbrudd eller mer alvorlige brytelser som skjer og langt i fra etterforske noe som helst. De henlegger alvorlige forbrytelser selv om gjerningsmannen er kjent, så tar ett brødhue av en politimester å etterforsker dette. Det mener jeg er å gå altfor langt i en sak som dette, når ressursene er så knappe som de er.

Det er jeg veldig enig med deg i....

Annonse

Ulv I Faarikaal

"eller at enkelte kan erte på seg en stein".. Tror du virkelig han klarte å ressonere seg frem til det? At dette skulle ha noen planlagt og dypere motivasjon...?:D

Fyren operer etter rent refleks og impuls. Ingen refleksjon. Ingen hjemme...

Det er ingen vits i å narre seg selv til å tro noe annet.

Jeg skjønner at du, av en eller annen grunn, forsøker å minmere hvor dustete han er, eller å si at andre kan være like ille, men sorry, det funker ikke.

Du er maksimalt teit om du ikke klarer å fraholde deg å dra til noen under en skoledebatt. Sånn er det bare.

Jeg tror ikke du får til å forandre på det.

Jeg forsvarer ikke vold, og heller ikke det "offeret" gjorde. Hvis du har sett offeret i aksjon, så skjønner du hva jeg mener.

Det var helt opplagt at noen skulle "tas", og i en skoledebatt er det helt vanlig, også at det er FrP som tas. Martin var et lett bytte når det gjelder riks- og globalpolitikk. Å følge etter han og kalle han feig når de skal ha han til å si noe dumt om noe han ikke har greie på, og ikke vil la han gå hjem i fred, da må det skje noe.

Halve salen hadde gått på grunn av tonen som ble holdt.

Jeg lurer bare på om det var det offeret håpet på skulle skje? Eller var det bare dumhet? Det var bare for mye scenesetting og presse til stede til at jeg vil la det gå som en tilfeldighet.

Ulv I Faarikaal

Det er jeg veldig enig med deg i....

Det var ikke så lite polti som tilskuere når Martin kjørte, så det er nok noen som vil ha autografer.

Litt fokusering på politiets manglende ressurser er nok også tjenlig for noen.

Ulv I Faarikaal

Det viser bare at deler av det norske folk bør skiftes ut, sendes til Bjørnøya eller Hopen eller i det minste fratas stemmeretten.

Si det til dem offentlig, og enda flere blir forbannet og slutter seg til "idiotene".

Ulv I Faarikaal

Jeg har en grense jeg også. Men jeg håper da virkelig at jeg ikke klapper til noen på TV :o)

Jeg skal vedde huet mitt på at det er mulig å si noe ekstremt fornærmende som får deg til å tenne. Det er helt ulikt fra menneske til menneske, i hvilken sammenheng det blir sagt og hvem som sier det. Hvis noen i tillegg ikke vil la deg gå men følger etter deg, da må det finnes en grense et sted.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...