Gå til innhold

Hvordan skal kronprinsessen finansiere dette, da?

Anbefalte innlegg

Gjest fruen fra havet

Fra Nettavisen: "Kronprinsesse Mette-Marit skal være interessert i denne strandeiendommen til 5,9 millioner kroner på Langenes i Søgne. Kronprinsessen var på en privat visning på den idylliske eiendommen innerst i Søvika mandag i begynnelsen av august, melder Fædrelandsvennen.

Uavhengige kilder bekrefter at kronprinsessen, sammen med sine livvakter, var på Langenes sammen med sin mor Marit Tjessem og sin tante Brit Sissel Tjessem Junker for å titte nærmere på strandperlen."

Lurer på hvordan den stormannsgale ålen skal finansiere dette, jeg? Selge den private videoen fra fortiden? Spørre svigerfar? Eller belaste det norske folk?

Kan vi snart få avviklet dette idiotiet som kalles monarki, eller?

Fortsetter under...

Gjest lei misunnelige småligheter

Kongefamilien og kronprinsparet får en viss sum bevilget av stortinget hvert år. Du skal være bra dum for ikke å skjønne at de kan bruke pengene på det de vil. Dessuten har nok de kongelige litt på bok også vil jeg tro. Det fungerre ikke slik at de bare kan kjøpe det de vil og så sende regninga til stortinget.

Gjest ikke misunnelig

Det er vi skattebetalere som finansierer det hele. Enten de har pengene på bok, eller hvordan de nå har dem, så er det til syvende og sist vi skattebetalere som betaler gildet. Jeg hadde vært flau over å hatt sugerør i statskassa og bare øst ut.

Annonse

Visst faen er det vår sak! det er jo våre penger hun bruker! Megga sjøl.. Skulle faen meg ha..

Nei, det er hverken mine eller dine penger. Heller ikke statens penger.

Du kan være uenig i at vi har et monarki, du kan være uenig i den årlige apanasjen kongefamilien får.

Men pr dags dato HAR vi et monarki og penger de allerede har er dems, og hva de gjør med de er IKKE din sak like lite som det er min sak hva du bruker DINE penger til.

Nei, det er hverken mine eller dine penger. Heller ikke statens penger.

Du kan være uenig i at vi har et monarki, du kan være uenig i den årlige apanasjen kongefamilien får.

Men pr dags dato HAR vi et monarki og penger de allerede har er dems, og hva de gjør med de er IKKE din sak like lite som det er min sak hva du bruker DINE penger til.

Gidder ikke diskutere det mer. Du tar feil. Jeg har rett. ferdig med det. Godnatt forresten (ZzzZZZzz)

:o)

Kronprinsessen HAR INGEN penger!

Hun har da svigerforeldre med penger.

Jeg aner ikke hvordan hun skal finansiere det stedet, men at hun går til statsministeren e.l. og får pengene hun trenger nekter jeg å tro. Men er det slik skal jeg si meg enig i deg. På hvilken bakgrunn mener du det er tilfelle?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...