Gjest lis@bet Skrevet 27. august 2003 Skrevet 27. august 2003 Gitt dem til veldedige organisasjoner vel. Slik at de kunne forvalte pengene videre til gode formål. F.eks Amnesty, dyrebeskyttelsen og Frelsesarmeen. 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 27. august 2003 Skrevet 27. august 2003 Det hadde vært fint å bruke den millionen på noen som ofte blir glemt i samfunnet vårt. Nemlig gamle mennesker. De har vært med på å bygge opp det samfunn vi har, derfor mener jeg de fortjener det beste. En million kroner er vel ikke all verden, men litt er bedre enn ingenting. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 27. august 2003 Skrevet 27. august 2003 Jeg ville brukt det til motaksjoner mot KRF. Jeg hadde betalt noen for å pisse i punsjen på julebordet, en torpedo mot VAlgerd, jeg skulle kjøpt inn rusbrus nok til at alle komfirmanter fra 3 fylker kunne spy i gården til alle i ledelsen........ Ja, og kanskje en liten slant i bøssa til frelsesarmeen. 0 Siter
muriel Skrevet 27. august 2003 Skrevet 27. august 2003 Jeg ville brukt det til motaksjoner mot KRF. Jeg hadde betalt noen for å pisse i punsjen på julebordet, en torpedo mot VAlgerd, jeg skulle kjøpt inn rusbrus nok til at alle komfirmanter fra 3 fylker kunne spy i gården til alle i ledelsen........ Ja, og kanskje en liten slant i bøssa til frelsesarmeen. *smelt!* Du får det sagt du, Pappa Bjørn! ) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 27. august 2003 Skrevet 27. august 2003 *smelt!* Du får det sagt du, Pappa Bjørn! ) Ja, siden så mange ville redde verden med disse pengene fant jeg ut at det kanskje var like greit å gjøre noe morsomt og konstruktivt her hjemme. Jeg synes Valgerd absolutt er et fenomen som burde bekjempes med nebb og klør. 0 Siter
molli Skrevet 27. august 2003 Skrevet 27. august 2003 Jeg ville brukt dem på dårlig stilte barn, som for eksempel barnehjemsbarna i Romania. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.