Gå til innhold

FU:Hva har du i veska di?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En pakke røyk med 3 sigaretter igjen.2 lightere. 1 lppepomade, 1 lepestift, pudder, mobiltelefon, neglfil og nøkler, + en ubetalt regning.

Skrevet

Jeg bruker ikke veske. Stikker i lommen det jeg skal ha med meg. Lommeboken holder jeg i hånda.

Skrevet

Filofax-lignende ting (lommebok/kalender), nøkler, mobiltelefon, neglefil, notisbok, kulepenn og en fin blå sprettball. Og som regel et digitalkamera.

Gjest CatePus
Skrevet

Mobil,kulepenn, nesespray, visa, referansenummer til flybilletter, husnøkler, mynter, en svær gullpenge med sjokolade inni... Resept på p-piller, røyk og lighter, sammenkrøllede kvitteringer, rusk og støv.

Skrevet

Omtrent det samme som sist noen stilte dette spørsmålet...

Skrevet

Omtrent det samme som sist noen stilte dette spørsmålet...

Jeg og. Noen ekstra kvitteringer bare...

Skrevet

Div. kort (bankkort o.l.), litt småpenger, mobilen, nøkler, en lebepomade og busskortet. Har en knøttliten veske som rommer akkurat det mest nødvendige. :o)

Skrevet

Hm... mynter, lommebok, lipgloss, parkeringsbiletter, andre kvitteringer, lommerusk, tamponger.

Og vesken min er ikke mer enn et par dager gammel

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...