zanee Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Noen som har merket noe helse forskjell med å ta omega-3 ? Hvilket merke ? Takk ! Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest termin april Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Ja, jeg har masse eksem. Etter å ha tatt omega-3 i ca 3 uker forsvinner alt - og det kommer tilbake igjen om jeg glemmer å ta det noen dager. Ingen tilfeldighet tror jeg.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dethjelperja Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 hos meg hjalp det mot stivhet i ledd av alle ting! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg synes jeg blir en smule mindre mannvond i PMS-dagene når jeg tar Triomega for women. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.