Gjest jente som prøver å spise nok.. Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hvis man er 160 og veier 40 kilo, holder man vekten på 1100 kalorier? Jeg trener ikke.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Unnskyld meg, hvorfor skal du holde vekten? Du kunne godt lagt på deg 10 kilo... Jeg er sikker på at det vet du egentlig utmerket godt. Du har en spiseforstyrrelse? 1100 kcal er ypperlig til å ødelegge forbrenningen helt med. Minst 1200 kcal pr. døgn bør du ha i deg for holde vekta uten noe trening, men kroppen din setter pris på enda litt mer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente som prøver å spise nok Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Unnskyld meg, hvorfor skal du holde vekten? Du kunne godt lagt på deg 10 kilo... Jeg er sikker på at det vet du egentlig utmerket godt. Du har en spiseforstyrrelse? 1100 kcal er ypperlig til å ødelegge forbrenningen helt med. Minst 1200 kcal pr. døgn bør du ha i deg for holde vekta uten noe trening, men kroppen din setter pris på enda litt mer. Jeg har ikke spiseforstyrrelse, men leukemi.. Har problemer med å orke nok mat, derfor jeg spurte.. Men takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg har ikke spiseforstyrrelse, men leukemi.. Har problemer med å orke nok mat, derfor jeg spurte.. Men takk for svar Akkurat. Beklager at jeg "småglefset" litt, da blir jo selvfølgelig situasjonen en helt annen. Men sykehuset som behandler deg har vel en dietetiker du kan snakke med og som kan hjelpe deg med å sette opp en meny-plan til deg? Lykke til videre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.