Gjest ikke undertegnet Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg er en forholdsvis tynn jente, og nå som det blir kaldere i luften, så blir dette et kjempe problem for meg. jeg fryser konstant, og hendene og beina mine er iskalde. De blir aldri ordenlig varme, og dette blir også et problem hvis jeg skal ut. orker liksom ikke gå ut like mye fordi jeg synes det er kaldt og orker ikke sitte å fryse. Jeg har en BMI på 17, hvis jeg hadde lagt på meg, hadde jeg da sluppet unna denne kulden? er det noen "kjerringråd" mot dette problemet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Har hatt samme problem selv. Hjelper nok å legge litt på seg, ja. Om du er i fysisk aktivitet, vil du bli varmere. Ellers er det lurt å kle på seg godt, man blir sliten av å fryse hele tiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.