Gå til innhold

Livet er herlig :o)

Anbefalte innlegg

Tannlegebesøket er unnagjort.

Visdomstanna som jeg trodde måtte trekkes, var frisk. Men derimot tanna ved siden av, hadde fått ett stort hull under fyllinga som allerede var der.. Så pengene flyver, mens tanna skal rotfylles.

Men er utrolig deilig å ikke ha vondt i hodet lengre, og ser fram til tider hvor hele jeg kan fungere som det mennesket jeg selv vil jeg skal være..

Så ja, livet er herlig igjen..

:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117718-livet-er-herlig-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk du bare hodepine av å ha hull i tanna, eller hadde du tannpine i tillegg? Lurer bare, for jeg er kjempeplaget av hodepine om dagen. Men har ikke tannverk.

Har slitt med hodepine siden mars.. Ikke hele tiden, men ofte.

Trodde det var migrene, bihulebetennelse osv.. Prøvd det meste innen smertestillende, og fant til slutt ut at jeg skulle ta en tur til tannlegen.

Har hatt konstant hodepine de siste dagene, ikke så mye vondt i kjeven, men jeg har kjent hvor den har vært.

Har en midlertidlig fylling nå, i påvente av rotfyllingen, og har ikke hodepine nå etter at bedøvelsen er gått ut.

Så skal skjekke alle tennene mine etterhvert.. Tror tennene er rota til hodepinen ja..

Vil ikke si at jeg har brune tenner fordi, men ett lite hull utenom denne som må fikses. Så blir det bra.

:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117718-livet-er-herlig-o/#findComment-709537
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...