xtremee Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hei! Jeg føler jeg er så liten.! hehe.. prøver å legge på meg men klarer d ikke! Jeg vil ha mest muligt med tips om hvordan jeg skal gå frem !! Håper på svar! hilsen xtremee 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muriel Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Du får kjøpt ernæringspulver på apoteket. Det motsatte av Nutrilett, hehe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Du får kjøpt ernæringspulver på apoteket. Det motsatte av Nutrilett, hehe. Nutritung? *Veeeeeldig morsomt* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
briv Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Greit å være liten, vel! Du setter deg likevel i respekt med væremåte, bestemthet, å utvise godt vett og sikker smak! men om du er liten av vekst og så legger på deg fett er det ikke det spor bedre! Trulte eller Smørbukk, vet ikke om du er hun eller han! Det må være muskler istedet! Så tren og tren! Så kommer matlysten også! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.