yepp1365380565 Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg tar ritalin imot hyperaktivitet / uro / konsentrasjonsvansker. Under behandling føler jeg meg "oppkvikket" / "opprømt", men hvilepulsen kan være oppe i "100" slag ved ro, som vanligvis ligger på "60" slag, jeg føler meg også varm i kroppen. Etter at ritalinen har gått ut av kroppen føler jeg meg trøtt og orker ikke å gjøre stort, jeg pleier vanligvis å ha overskudd til å trene, men det orker jeg ikke den dagen med "ritalin" behandlingen. Kan Ritalin føre til at jeg får en får tidlig død pga "overbelastning" av hjertet? Og burde jeg såfall slutte med behandlingen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CatePus Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Du burde kanskje snakke med legen om å redusere dosen, eventuelt prøve et annet medikament. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.