Ungdame20 Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Hei, jeg lurte på hvor lenge ehpedrin er i kroppen, og om det vil vise i en eventuell blodprøve? På forhånd takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rusk1 Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 har hendt at jeg har fått effedrin av legen i tillegg til astmamedisinene mine når jeg har vært dårlig. eneste som funker da. spurte da hva jeg skulle gjøre iforb med en konkuranse og event dopingprøver. han sa da at jeg ikke trengte noen legeerklæring da han mente det ikke ville være mulig å spore det to uker etter. tok riktignok aldri en dopingprøve men det var ihvertfall det min lege sa uten at jeg kan være 100% sikker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NODOP Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 har hendt at jeg har fått effedrin av legen i tillegg til astmamedisinene mine når jeg har vært dårlig. eneste som funker da. spurte da hva jeg skulle gjøre iforb med en konkuranse og event dopingprøver. han sa da at jeg ikke trengte noen legeerklæring da han mente det ikke ville være mulig å spore det to uker etter. tok riktignok aldri en dopingprøve men det var ihvertfall det min lege sa uten at jeg kan være 100% sikker. Få ALLTID legeerklæring så lenge du driver idrett og tar medisiner som kan resultere i positiv prøve. I teori kan du testes når som helst så lenge du er tilknyttet til et idrettslag eller en seriøs klubb. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.