Gå til innhold

Ephedrin- viktig...

Ungdame20

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har hendt at jeg har fått effedrin av legen i tillegg til astmamedisinene mine når jeg har vært dårlig. eneste som funker da. spurte da hva jeg skulle gjøre iforb med en konkuranse og event dopingprøver. han sa da at jeg ikke trengte noen legeerklæring da han mente det ikke ville være mulig å spore det to uker etter. tok riktignok aldri en dopingprøve men det var ihvertfall det min lege sa uten at jeg kan være 100% sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

har hendt at jeg har fått effedrin av legen i tillegg til astmamedisinene mine når jeg har vært dårlig. eneste som funker da. spurte da hva jeg skulle gjøre iforb med en konkuranse og event dopingprøver. han sa da at jeg ikke trengte noen legeerklæring da han mente det ikke ville være mulig å spore det to uker etter. tok riktignok aldri en dopingprøve men det var ihvertfall det min lege sa uten at jeg kan være 100% sikker.

Få ALLTID legeerklæring så lenge du driver idrett og tar medisiner som kan resultere i positiv prøve. I teori kan du testes når som helst så lenge du er tilknyttet til et idrettslag eller en seriøs klubb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...