Gjest bekymretnåja Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Blir visst langt dette... I januar 1999 ødela jeg høyre kneet på skolen. Rev av fremre korsbånd, indre sideleddbånd+menisk. September samme året rekonstruerte de korsbåndet. (skrev inn her 15.11.00 også under nicket "camillah"). I november 2001 var jeg inne til ny undersøkelse på OSSG. De sa se ikke fant noe galt, men "høvla på lårbeinet???". For å være ærlig er jeg ikke helt sikker på hva som ble gjort(jeg var i "narkoserus" da legen prata med meg) Selvfølgelig er kneet blitt bedre 4 år etter operasjon, men det hovner fortsatt en del opp, blir vondt, kan fortsatt ikke sitte på huk (et eller anna som stopper inni kneet),ikke strekke fullt ut,ikke sitte på kne. Trygdekontoret sier jeg må bevise at kneskaden har gjort at jeg seinere fikk problemer med ryggen. Hvordan i all verden kan jeg det? Kan leger påvise tidspunkt for når ryggproblemene kom? Hvor mye koster det med MR- røngten?(feks.NIMI?) Trygdekontoret ville ikke dekke noe(dette er en godkjent yrkes-/skoleskade) Da jeg var skoleelev da dette skjedde har jeg ikke krav på økonomisk støtte heller... Vil jeg kunne bli bra igjen? Eller må jeg fortsette å ta med meg smertestillende på jobb for å klare meg gjennom dagen? (Jeg er 21år.) Anyone??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.