Gå til innhold

Ungkarskvinnene

Anbefalte innlegg

Gjest Flott TVN
Skrevet

Feil å kun vurdere utseendet, men etter så kort tid er det det eneste jeg har foreløpig.

Synes de er vakre alle sammen.

Vanlige norske, solide og ikke syltynne modeller.

Flott TVN

Skrevet

Min foreløpige favoritt er helt klart programlederen!!

Blei lei meg når venner og fiender slutte, og kjipt at han spilte nynazist i hotell cæsar. Men NÅ, kjekkere than ever!

*sikle*

Blant jentene heier jeg på Vibeke, men som du sier, det er jo stort sett bare utseende vi kan se på nå etter så kort tid.

monique1365380367
Skrevet

helt enig...mye bedre enn den amerikanske versjonen.....hvor alle jentene er tatt rett ut av "hollywood"

Skrevet

Syns ikke alle var så vakre jeg.. og noen av dem var skinn og bein, et par av de i hvert fall. (ikke at det er noe galt i det da) Men normalt pene var mange av de.

:)

Skrevet

Syns ikke alle var så vakre jeg.. og noen av dem var skinn og bein, et par av de i hvert fall. (ikke at det er noe galt i det da) Men normalt pene var mange av de.

:)

Noen av dem var litt vel lubben...ikke at det er noe galt med det.

Skrevet

Noen av dem var litt vel lubben...ikke at det er noe galt med det.

joa, noen av dem var vel det og. Grunnen til at jeg kommenterte det med skinn og bein var fordi hun som skrev hovedinnlegget skrev noe om det, at damene ikke var magre. :) Ellers så blåser nå jeg i om folk veier 5 kilo for mye eller for lite :)

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Hva er så galt med å ha med syltynne modeller?

Skrevet

Enig.

Noen klager på at jentene er kjedelige. Men om det kun var modeller og syltynne silikonbabes som ble plukket ut, ville jo det vært galt og. Ikke så greit. :-)

Skrevet

Enig.

Noen klager på at jentene er kjedelige. Men om det kun var modeller og syltynne silikonbabes som ble plukket ut, ville jo det vært galt og. Ikke så greit. :-)

Nei, synes ikke det. Dette skal være underholdning for seerne og da synes jeg ikke hvem som helst skal få være med. Det er mer underholdende å se vakre kvinner enn alminnelige kvinner. Det blir for kjedelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...