Gå til innhold

Får Espen Høiby beholde jobben i SAS?

Anbefalte innlegg

Håper inderlig ikke det,en så uberegnelig og snarsint person er en fare for flyselskapet spør du meg.Jeg ville ikke satt meg i et fly der jeg visste han var flygeren.

Ifølge forsvarerne sine reagerte han på den høyst voldelige måten pga mediepresset.Greit!Men presset vil ikke komme til å bli noe mindre i fremtiden,og hva om han sitter som fører av et fly med ca 200 personer neste gang presset blir for stort,han får raseriutbrudd og i verste fall styrter flyet.Ttenkt situasjon satt på spissen,men fullt mulig,det har også skjedd før i utlandet med uberegnelige flygere som har valgt og ta med seg passajerene på den siste reis pga personlige problemer og press som har tårnet seg opp.

Fortsetter under...

Gjest advokatsekretær

Helt enig i det.

At noen kan bruke det mot deg at du skal ha skrevet innlegg om dette før,så er det bare meningsløst å påstå det.Hva ville det ha med saken å gjøre,mange tar opp saker gang på gang her inne,gjør det som føles riktig.Problemstillingen om Høiby er høyst aktuel,og jeg er av samme oppfatning,jeg ville aldri plassert min familie i et fly jeg visste han førte.Sett han på bakken i annen jobb og gi han psykologhjelp.

Helt enig i det.

At noen kan bruke det mot deg at du skal ha skrevet innlegg om dette før,så er det bare meningsløst å påstå det.Hva ville det ha med saken å gjøre,mange tar opp saker gang på gang her inne,gjør det som føles riktig.Problemstillingen om Høiby er høyst aktuel,og jeg er av samme oppfatning,jeg ville aldri plassert min familie i et fly jeg visste han førte.Sett han på bakken i annen jobb og gi han psykologhjelp.

Du bør i allefall lære deg å skrive før du påstår at du er advokatsekretær.

Annonse

Gjest advokatsekretær

Du bør i allefall lære deg å skrive før du påstår at du er advokatsekretær.

fortell,fortell....rett meg!Til opplysning,nicket er bare et nick,så ikke heng deg opp i nicket.

Hvor finner du mine skrivefeil hen ellers da?Jeg vil gjerne vite det,for jeg fant ingen selv.Kan det være et komma for mye,der det heller skulle vært et punktum?fortell meg du som vet å henge deg opp i de viktige detaljene!

Ulv I Faarikaal

fortell,fortell....rett meg!Til opplysning,nicket er bare et nick,så ikke heng deg opp i nicket.

Hvor finner du mine skrivefeil hen ellers da?Jeg vil gjerne vite det,for jeg fant ingen selv.Kan det være et komma for mye,der det heller skulle vært et punktum?fortell meg du som vet å henge deg opp i de viktige detaljene!

For hyperaktive pedanter er det meget viktig at komma er på riktig sted.

Jeg mener du bør skrive mer oversiktlig, ellers gidder jeg ikke lese det du skriver (om det betyr noe for deg).

Ulv I Faarikaal

Ok,lover å skjerpe meg :)

:)

Det er fritt opp til deg. Jeg personlig gidder ikke lese innlegg uten avsnitt, uten store bokstaver etter punktum og masse skrivefeil og setningsfeil.

Når noen skriver på dialekt gidder jeg vaffal ikke.

Det er ikke sikkert noen bryr seg om at jeg ikke leser, men da vet de det vaffal.

Det var det jeg mente. Ingen avsnitt, komma her og komma der. Og ingen mellomrom mellom komma og neste ord. Slitsomt. Og det var da litt av et nick...

Annonse

Gjest Stakkars

Det er fritt opp til deg. Jeg personlig gidder ikke lese innlegg uten avsnitt, uten store bokstaver etter punktum og masse skrivefeil og setningsfeil.

Det er ikke sikkert noen bryr seg om at jeg ikke leser, men da vet de det vaffal.

_Klippe lime_ "Det er fritt opp til deg. Jeg personlig gidder ikke lese innlegg uten avsnitt, uten store bokstaver etter punktum og masse skrivefeil og setningsfeil.

Det er ikke sikkert noen bryr seg om at jeg ikke leser, men da vet de det vaffal."

Oisann, De var meget kravfull unge mann!Av erfaring vet jeg at det er få personer som gidder å sette åpentrom(unnskyld, Mellomrom!) og stor bokstav etter kommategnet.Jo, Endel av oss er det selvsagt, Men det er like mange som ikke gjør det.

Dialektrasist er du også :P

Men over til saken, Mener du virkelig at du hopper over innlegg som inneholder skrivefeil og dialekter?Jeg tror du juger(unnskyld, Lyver!).

Gjest høhøhødu

Les bare her, Ikke åpentrom etter komma blandt annet; "Det er fritt opp til deg. Jeg personlig gidder ikke lese innlegg uten avsnitt, uten store bokstaver etter punktum og masse skrivefeil og setningsfeil.

Det er ikke sikkert noen bryr seg om at jeg ikke leser, men da vet de det vaffal."

'''''''''''''''''

Det kom fra rette kjeften kan du si..........,,,,,,!!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...