Gå til innhold

Får Espen Høiby beholde jobben i SAS?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

_Klippe lime_ "Det er fritt opp til deg. Jeg personlig gidder ikke lese innlegg uten avsnitt, uten store bokstaver etter punktum og masse skrivefeil og setningsfeil.

Når noen skriver på dialekt gidder jeg vaffal ikke.

Det er ikke sikkert noen bryr seg om at jeg ikke leser, men da vet de det vaffal."

Oisann, De var meget kravfull unge mann!Av erfaring vet jeg at det er få personer som gidder å sette åpentrom(unnskyld, Mellomrom!) og stor bokstav etter kommategnet.Jo, Endel av oss er det selvsagt, Men det er like mange som ikke gjør det.

Dialektrasist er du også :P

Men over til saken, Mener du virkelig at du hopper over innlegg som inneholder skrivefeil og dialekter?Jeg tror du juger(unnskyld, Lyver!).

For det første er jeg ikke ung.

Det er faktisk vanskelig å lese lange innlegg uten mellomrom, store bokstaver og avsnitt. Ofte er det vanskelig å forstå når gramatikken er helt å jordet. Jeg er ingen støver heller, men jeg prøver. :)

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Les bare her, Ikke åpentrom etter komma blandt annet; "Det er fritt opp til deg. Jeg personlig gidder ikke lese innlegg uten avsnitt, uten store bokstaver etter punktum og masse skrivefeil og setningsfeil.

Det er ikke sikkert noen bryr seg om at jeg ikke leser, men da vet de det vaffal."

'''''''''''''''''

Det kom fra rette kjeften kan du si..........,,,,,,!!!!!!

Jesus sa: "Den som er ren kan kaste den første sten!"

Og det gjør jeg. I glassmagasinet.

_Klippe lime_ "Det er fritt opp til deg. Jeg personlig gidder ikke lese innlegg uten avsnitt, uten store bokstaver etter punktum og masse skrivefeil og setningsfeil.

Oisann, De var meget kravfull unge mann!Av erfaring vet jeg at det er få personer som gidder å sette åpentrom(unnskyld, Mellomrom!) og stor bokstav etter kommategnet.Jo, Endel av oss er det selvsagt, Men det er like mange som ikke gjør det.

Men over til saken, Mener du virkelig at du hopper over innlegg som inneholder skrivefeil og dialekter?Jeg tror du juger(unnskyld, Lyver!).

Det skal vel ikke være stor bokstav etter kommategn? Mellomrom, ja, men ikke komma!

hehe - det skal ikke være stor bokstav etter komma heller. ;) *måtte bare liksom*

Ulv I Faarikaal

Les bare her, Ikke åpentrom etter komma blandt annet; "Det er fritt opp til deg. Jeg personlig gidder ikke lese innlegg uten avsnitt, uten store bokstaver etter punktum og masse skrivefeil og setningsfeil.

'''''''''''''''''

Det kom fra rette kjeften kan du si..........,,,,,,!!!!!!

Jeg skriver ikke med kjeften.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...